حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت گلکسی M20 حدود ۲۱۰ و قیمت گلکسی M10 حدود ۱۴۰ دلار خواهد بود

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

می دانیم که قرار است خانواده گلکسی ام (Galaxy M) جایگزین خانواده گلکسی J، گلکسی On و گلکسی C بشوند. همچنین پنج روز پیش در ترنجی خواندیم خانواده گلکسی ام (Galaxy M) ساخت هند خواهد بود. امشب اما خبر می رسد که قیمت خانواده گلکسی ام (Galaxy M) خیلی معقول خواهد بود. در حقیقت احتمالا قیمت گلکسی M20 حدود ۲۱۰ و قیمت گلکسی M10 حدود ۱۴۰ دلار باشد و با هم در ادامه کمی بیشتر در این زمینه صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

گلس گلکسی ام ۲۰

گلس گلکسی ام ۲۰

ما در بنچمارک گلکسی ام ۱۰ (Galaxy M10) دیدیم که چیپست اگزینوس ۷۸۷۰ در قلب این دستگاه خواهد تپید. مشخص نیست که سامسونگ دقیقا چه زمانی علاقه به به روزرسانی چیپست های پایین رده و میان رده خود دارد و الان چند نسلی هست که همین چیپست ها در موبایل های مختلفی استفاده می شوند.

حافظه رم گلکسی ام ۱۰ (Galaxy M10) برابر ۳ گیگابایت است که البته به نظر می رسد این بنچمارک مربوط به نسخه پایه نباشد. دیروز در ترنجی دیدیم که نسخه پایه گلکسی ام ۱۰ با ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی ارایه می شود و یک نسخه ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی هم دارد. عموما چینش سخت افزاری حافظه رم و حافظه داخلی نیز به صورت  ۱۶+۲ یا ۳۲+۳ گیگ است. مشخصا قیمت ۱۴۰ دلاری برای گلکسی ام ۱۰ می تواند جذاب باشد.

همچنین در بنچمارک گلکسی ام ۲۰ (Galaxy M20) دیدیم که دستگاهی با مدل Sm-M205 دیده می شود. البته که این دستگاه هنوز نام رسمی ندارد اما گفته می شود می تواند مربوط به گلکسی M20 باشد.

چیپست اگزینوس ۷۸۸۵ که در قلب خیلی از میان رده های سامسونگ می تپد برای گلکسی ام ۲۰ عنوان شده و حافظه رم ۳ گیگابایتی در نظر گرفته شده است. سیستم عامل اندروید ۸.۱ هر چند دلچسب نیست اما گویا سامسونگ به آن ارادت خاصی دارد! امتیاز کلی بنچمارک گیکبنچ گلکسی M20 را می توان خوب دانست و برای یک دستگاه میان رده قابل توجه است. این حدودا نصف قدرت اسنپدراگون ۸۴۵ است.

برای گلکسی ام ۲۰ (Galaxy M20) نیز قیمت ۲۱۰ دلار خیلی دور از ذهن نیست و به نظر می رسد که سامسونگ در قیمت گذاری خود تمام تلاش برای رقابتی بودن را دارد. البته در نظر داشته باشید که این قیمت ها برای بازار هند است و با توجه به تولید در خود هند، احتمالا قیمت جهانی کمی بالاتر از این باشد. نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کهکشان

بسیار بسیار بصرفه و مناسب

Alif16

جمعیت هند از چین جلو میزنه تو چند سال اینده همین هند داری جمعیت جوان خواهدی داشت و در چند سال اینده همه شرکتها به خاطر قدرت و نیروی کار جوان به این کشور میرن اینو قول میدم بهتون

mTAAHAAm

همون گلکسی آن

Naranj

اقای عطا.یی رندر جدید ایوان بلس! منتشر شده پوشش بدین لطفا

SAMSUNG_KING

M10 تو ایران بیاد میشهحدود 3 تومن
مسخره نیست ؟ از مسئولین کمال تشکر را داریم
کاری کردن که دستمون به ارزون ترین گوشی ها هم نمیرسه
#به_عقب_بازنمیگردیم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)