حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت گلکسی ام ۲۰ (Galaxy M20) سرعت شارژ این دستگاه را بهبود می دهد

نوشته

4 سال قبل | 7 دیدگاه | آپدیت، سامسونگ

ظاهرا سامسونگ آپدیتی برای گلکسی M20 منتشر کرده که سرعت شارژ دستگاه را افزایش خواهد داد. این در حالی است که مدت زیادی از ارایه گلکسی ام ۲۰ به بازار نمی گذرد. گلکسی ام ۲۰ با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری و پشتیبانی از شارژ سریع ۱۵ واتی بر بستر پورت USB C ارایه می شود و حالا قرار است که آپدیت گلکسی ام ۲۰ (Galaxy M20) سرعت شارژ این دستگاه را بهبود دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

آپدیت گلکسی ام ۲۰ (Galaxy M20)

آپدیت گلکسی ام ۲۰

آپدیت گلکسی ام ۲۰

همانطور که گفتیم گلکسی ام ۲۰ دارای باتری 5000 میلی‌آمپری بوده و در بسته خود یک شارژر 15 واتی دارد. نکته جالب توجه این است که شکایتی از طرف کاربران در خصوص سرعت شارژ وجود ندارد و مشکلی در این خصوص گزارش نشده است، با این وجود سامسونگ اقدام به عرضه این به‌روزرسانی کرده است.

بر اساس گزارش تغییرات به‌روزرسانی، ظاهرا بهبودی کلی در عملکرد دستگاه نیز وجود خواهد داشت. حجم این آپدیت حدود 73 مگابایت است و تغییری در نسخه اندروید گلکسی M20 به وجود نمی‌آورد.

نتیجه عمر باتری سامسونگ گلکسی ام ۲۰ (Galaxy M20) با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری مشخص شد: ناامیدکننده

شما گلکسی ام ۲۰ (Galaxy M20) دارید؟ اگر آپدیت مذکور برای شما ارایه شده تجربه خود را با ما در ترنجی در میان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
HOSEIN

باتریش با اینکه ۵۰۰۰اما از ۴۰۰۰شیا مثل نوت ۷زودتر تموم میشه

afsoongaregisoo

شما داشتید؟ تست کردید؟ آخه چرا از چیزی که نزدیکش نشدید دارید حرف میزنید؟ هیشکی اندازه من طرفدار شیائمی نیست بجز شیائمی هم هیچی نمیخرم .اما دیگه قرار نیست بیام ضد برند دیگه ای حرف بزنم و حقیقت رو نگم .این گوشی رو واسه دوستم خریدم هم نوت ۶ پرو داریم هم پوکوفون اف وان که هر دو ۴۰۰۰ میلی آمپر هستن .ام ۲۰ حدود یک و نیم تا دو ساعت شارژ دهی بهتری دارد .هرچند به می مکس ۲ نمی‌رسه اما دیگه از نوت ۶ پرو و پوکوفون بهتره

afsoongaregisoo

از همین جا هم اعلام میکنم نمایشگر ام ۲۰ از نوت ۷ بهتر است چون توی پست قبلی در مورد باطری ام ۲۰ خیلیا از تی اف تی بودن گفته بودن و بدون دست گرفتن هی میگفتن بده .من ام ۲۰ و کلا سامسونگ نمیخرم چون توی قیمتی که من میخام هزینه کنم کامل نیست .مثلا بدنه پلاستیکی .سخت افزار ضعیف .و به نظرم اگر کسی خواست یه گوشی کامل بخره حتما باید شیائمی بخره اما کسی با خرید ام ۲۰ هم قطعا ناراضی نخواهد بود .

_V_

قطعا ردمی نوت ۷ صفحه بهتری داره داش دیگه فیلم س.و.پ.ر نی که صفحه tft در برابر ips

afsoongaregisoo

خیال میکنی نمایشگر ام ۲۰ تی اف تی هست و مثل گوشی های قدیمی مثل سونی و گلکسی ایس و امثال اون؟ خخخخخخخخ وقتی دست نگرفتی حرف نزن بابا نظر نده به خدا هیشکی نخواهد گفت که لال هستی .نمایشگر ام ۲۰ بشدت رنگ ها رو جذاب تر .کنتراست رو بشدت بهتر .توی نور روز هم بهتر از نوت ۷ هست .تو نه نوت ۷ رو دست گرفتی نه ام ۲۰ رو فقط یه مشت مشخصات روی کاغذ رو دیدی .ام ۲۰ به هیچ عنوان اون تی اف تی که تو خیال میکنی نیست .

_V_

خوش به حال تو که دستت گرفتی فهمیدیم ام۲۰ داری😂😂😂😂😂
تو برو همون ام ۲۰ بخر😑

afsoongaregisoo

من ام ۲۰ ندارم .خودم می ای ۲ دارم .کل خوانواده هم ای ۲ لایت ردمی ۶ ای پوکوفون اف وان نوت ۶ پرو دارن .نوت ۷ هم خریدم سه روز دیگه میرسه به دستم .من مثل تو ترول بازی در نمیارم .آخرین گوشی سامسونگی که خریدم هم نوت ۴ بود .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)