حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس 6T مک لارن را ببینید

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

یک هفته پیش بود که در ترنجی خواندیم همکاری وان پلاس با مک لارن برای تولید نسخه محدود OnePlus 6T و ارایه آن در تاریخ ۲۰ آذرماه در حال انجام است. در حالی که ۴ روز دیگر تا معرفی وان پلاس 6T مک لارن فاصله داریم، نظر شما چیست که نگاهی به آن داشته باشیم؟ در ادامه با ترنجی همراه باشید.

وان پلاس 6T مک لارن

وان پلاس 6T مک لارن

این وان پلاس 6T مک لارن است و در ظاهر تفاوتش در حاله رنگ نارنجی قاب پشتی و طرح فیبرکربن زیر شیشه است. در حقیقت از دیگر زوایا تفاوت ویژه ای به جز تصویر زمینه نارنجی و قرمزش نمی بینیم.

همانطور که دیدیم در پوستر رسمی وان‌پلاس و مک لارن عنوان «سلام بر سرعت» برای آن انتخاب و تاریخ ۱۱ دسامبر برابر با ۲۰ آذرماه برای این رونمایی مشخص شده است. تا کنون نسخه‌های مخصوص موبایل های پرچمدار چینی که با همکاری برندهای لوکس خودرو سازی ارائه شده است، تفاوت هایی در مشخصات سخت افزاری به همراه لوازم جانبی و احتمالاً لوگو درج شده آن برند خودروسازی روی موبایل را داشته است.

در حقیقت این برای ارائه یک نسخه خاص تر و پر اعتبار تر نسبت به نسخه عادی پرچمدار این شرکت‌هاست تا اگر شما فردی هستید که به دلیل برند شناخته شده نبودن این شرکت های چینی از آنها خرید نمی کنید به این صورت ترغیب به خرید نسخه های محدود و خاص موبایل‌های آنها شوید.

وان پلاس 6T مک لارن

وان پلاس 6T مک لارن

اما ویژگی های نسخه مک لارن وان پلاس 6T چیست؟

همانطور که در تصویر بالا می بینید در وان پلاس 6T مک لارن سرعت شارژ بالاتر احتمالا با شارژر ۵۰ واتی، ۱۰ گیگابایت حافظه رم و طراحی خاص مک لارن موارد قابل ذکر است. در حقیقت همانطور که گفتیم چند تفاوت برای خاص تر بودن برندهایی که شاید به خودی خود نظر برخی لاکچری پسندان را جلب نکند!

نظر شما چیست؟ وان پلاس 6T مک لارن به نظر زیباست، اینطور نیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Soheil Rezayi

آره زیباست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)