حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

همکاری وان پلاس با مک لارن برای تولید نسخه محدود OnePlus 6T و ارایه آن در تاریخ ۲۰ آذرماه

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | وان‌پلاس

تولید نسخه های محدود و مخصوص با همکاری برند های اتومبیل سازی لوکس تبدیل به یک عادت برای برندهای موبایل چینی شده است. آغاز این حرکت را می توان در همکاری هواوی با پورشه دیزاین دانست. هرچند پیش از این بلک بری با پورشه دیزاین همکاری های زیادی داشته است اما در بین برندهای چینی هوآوی یکی از آغاز کننده های این ترند بوده است. پس از آن اوپو نیز با لامبورگینی نسخه مخصوص اوپو فایند ایکس را تولید کرد و حالا می‌بینیم که نوبت به وان پلاس رسیده است. خب! کدام برند تولید کننده خودروهای لوکس خالی مانده است؟ مک لارن! گفته می شود همکاری وان پلاس با مک لارن برای تولید نسخه محدود OnePlus 6T و ارایه آن در تاریخ ۲۰ آذرماه انجام شده و دعوت نامه آن ارسال شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

همانطور که در پوستر رسمی وان‌پلاس و مک لارن عنوان «سلام بر سرعت» برای آن انتخاب و تاریخ ۱۱ دسامبر برابر با ۲۰ آذرماه برای این رونمایی مشخص شده است. تا کنون نسخه‌های مخصوص موبایل های پرچمدار چینی که با همکاری برندهای لوکس خودرو سازی ارائه شده است، تفاوت هایی در مشخصات سخت افزاری به همراه لوازم جانبی و احتمالاً لوگو درج شده آن برند خودروسازی روی موبایل را داشته است.

در حقیقت این برای ارائه یک نسخه خاص تر و پر اعتبار تر نسبت به نسخه عادی پرچمدار این شرکت‌هاست تا اگر شما فردی هستید که به دلیل برند شناخته شده نبودن این شرکت های چینی از آنها خرید نمی کنید به این صورت ترغیب به خرید نسخه های محدود و خاص موبایل‌های آنها شوید.

حتما به یاد دارید که پیش از معرفی وان پلاس ۶ تی یعنی حدود یک ماه و نیم پیش در ترنجی خواندیم که نسخه ویژه وان پلاس ۶ تی (Oneplus 6T ultimate Limited Edtion) لو رفت. آنچنان بعید نیست که آن شایعه مربوط به همین نسخه همکاری بین وان پلاس و مک لارن باشد.

نظر شما چیست؟ شما اهل خریدن نسخه خاص پرچمدار ها هستید؟ فکر می‌کنید همکاری وان پلاس و مک لارن بتواند همکاری موفقی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

جی ال ایکس هم با پراید سایپا همکاری کنه خاص میشه?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)