حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی دوربین دوگانه گلکسی اس ۱۰ شبیه به گلکسی نوت ۹ است

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

احتمالا به یاد دارید که ۵ روز پیش در ترنجی قابی را دیدیم و ادعا شده بود که مربوط به گلکسی اس ۱۰ است. عموما تولیدکننده های لوازم جانبی فقط ابعادی را که باید بدانند دریافت می کنند و بر اساس آن اقدام به تولید لوزام جانبی مربوطه می کنند. در آن رندر منتشر شده از قاب گلکسی اس ۱۰ برخی موارد صحیح و برخی اشتباه بود. منظور ما این است که دقیقا ابعاد صحیح و تصور گرافیکی اشتباه بوده است.  امروز از منابع موثق تر خبر می رسد که طراحی دوربین دوگانه گلکسی اس ۱۰ شبیه به گلکسی نوت ۹ است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

دوربین دوگانه گلکسی اس ۱۰

دوربین دوگانه گلکسی اس ۱۰

همانطور که در رندر بالای می بینید، روی قاب پشتی گلکسی اس ۱۰ خبری از حسگر اثرانگشت نیست و دوربین دوگانه با حسگر ضربان قلب و فلاش LED در قاب نسبتا بزرگی قرار دارند که از اطراف آن حاشیه زیادی دیده می شود. شاید دلیل این موضوع همخوانی اندازه قاب مشکی با قاب مشکی دوربین سه گانه گلکسی اس ۱۰ پلاس باشد و شاید هم دلیل خاصی وجود نداشته باشد و فقط از نظر طراحی چنین تصمیمی گرفته شده باشد. در حقیقت در این رندر نمای قاب پشتی گلکسی اس ۱۰ همان گلکسی نوت ۹ است که حسگر اثرانگشت ندارد و قاب دوربین کمی کشیده تر و مشکی (غیر همرنگ با قاب پشتی) در نظر گرفته شده است.

دکمه بیکسبی روی لبه سمت راست نیز در این رندر تصور شده است و روی لبه بالا به جز میکروفون دوم به نظر نمی رسد مورد دیگری را شاهد باشیم. البته سامسونگ از گلکسی اس ۶ اج به این سو سینی سیم کارت و مموری کارت را روی لبه بالایی قرار داده پس می توان انتظار داشت که آن هم در طراحی نهایی همین بالا باشد.

به احتمال قوی این رندر در حقیقت بر اساس مشخصات قاب گلکسی اس ۱۰ طراحی شده است و به توجه به اینکه انتظار داریم مدل میانی خانواده گلکسی اس ۱۰ دارای دوربین دوگانه باشد، خروجی این شده است. نظر شما چیست؟‌ فکر می کنید طراحی قاب پشتی گلکسی اس ۱۰ همین است؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
siavash-t

از لحاظ ظاهر که خوبه. فقط شایعاتی که هست، اینه که اس ۱۰ دو دوربینه است و فقط پلاس سه دوربینه که به نظر من اشتباهه.

Pouya

قشنگه?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)