حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلس گلکسی اس ۱۰ و گلکسی اس ۱۰ پلاس دوباره لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

حدودا یک هفته پیش بود که گلس نمایشگر گلکسی اس ۱۰ لو رفت. امروز دوباره گلس گلکسی اس ۱۰ و گلکسی اس ۱۰ پلاس لو رفته‌ و در ادامه با هم در ترنجی درباره آن صحبت می کنیم، با ما همراه باشید.

گلس گلکسی اس ۱۰ پلاس

گلس گلکسی اس ۱۰ پلاس

گلس گلکسی اس ۱۰

گلس گلکسی اس ۱۰

این گلس ها یا همان پوشش های محافظ نمایشگر گلکسی اس ۱۰ و گلکسی اس ۱۰ پلاس کاملا با آنچه که قبلا دیده بودیم همخوانی دارد. در حقیقت تنها موضوعاتی که از این گلس ها می توان متوجه شد این است که بلندگو مکالمه روی لبه شیشه و فریم فلزی قرار دارد. البته که میزان حاشیه بالا و پایین هم که متقارن به نظر می رسد قابل توجه است.

به عقیده منبع مطلب، تولیدکننده های لوازم جانبی از جمله گلس محافظ نمایشگر تا وقتی که اطلاعات ۱۰۰ درصد صحیح نداشته باشند وارد فاز تولید نمی شوند و به همین دلیل است که می توان به اطلاعات منتشر شده از آن ها اعتماد کرد.

بد نیست حالا که صحبت از گلکسی اس ۱۰ پلاس است کمی درباره رندری که دیروز از گلکسی اس ۱۰ پلاس منتشر شد و خیلی از وب سایت های داخلی و خارجی آن را پوشش دادند هم صحبت کنیم.

رندر اشتباه گلکسی اس ۱۰ پلاس

رندر اشتباه گلکسی اس ۱۰ پلاس

این رندر از منبع بسیار معتبر Onleaks منتشر شد و ما هم با وجود شک و تردید اما به اعتبار منبع، در حال پوشش آن بودیم که کمی بعد همین منبع با انتقادات فراوان نسبت به رندر منتشر شده اعلام کرد که اشتباهی شده و با رندر جدید باز می گردد. به همین دلیل این مطلب تا اصلاح توسط استیو تا ترنجی منتشر نمی شود.

بسیار خوب، فکر می کنید این گلس ها که روی دوربین سلفی قرار گرفته درون سوراخ نمایشگر به می گیرند، ایده خوبی هستند؟ ما نگران کاهش کیفیت هستیم.

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dariushrd

امیدوارم اشتباه کرده باشه چون اینطوری خیلی زشته…حاشیه بالا پایین داره و اونذحفره دو متری هم انداختن گوشه!!! چرا نباید وسط باشه؟ به کل من طراحی جلوی آیفون ایکس رو با یه مقداری کمتر شدن حاشیه ها بهترین میدونم

mosayebso

به نظر من این گلس ها چون حفره ندارن پس وقتی روی دوربین قرار میگیرن مطمئنن از کیفیت تصاویر دوربین کم میکنن مثل اینه شما یه شیشه رو بزارین روی لنز دوربین!
واقعا متوجه نمیشم که چرا سامسونگ باید این کارو انجام بده!؟
یه جوری برنامه های سامسونگ گنگ و مبهم شده انگار که توی یه حالت دلشوره و بی برنامگی داره قدم برمیداره!
من فک میکنم سامسونگ اون اعتماد به نفس خودش رو مثل گذشته نداره
سامسونگ میتونست بجای این حفره توی پرچمدارش از حاشیه پایین تا اونجا که میتونست کم کنه در عوض حسگر تصویر ۳بعدی و سنسور دوربین جلوی قدرتمندی قرار بده که هم طراحی یه تغییراتی کرده باشه و هم اینکه به بهترین شکل فناوری های بیومتریک جدید رو در پرچمداراش تعبیه کرده باشه
الان مطمئنن هزینه برش قسمتی از نمایشگر oled و قرار دادن دوربین درون اون قسمت خیلی بالاس و از طرف دیگه دست سامسونگ رو برای قرار دادن سنسور دوربین پیشرفته و همینطور tof در دوربین جلو بسته!و از نظر طراحی واقعا زشت هست!
امیدوارم حالا که جای سوراخ توی گلس محافظ نمیبینیم واقعا هم توی صفحه نمایش سوراخی نداشته باشه!

mosayebso

مطمئنم اگر بخاد حفره به اون بزرگی رو توی صفحه نمایش قرار بده کاربرا بهش نظر و نگاه منفی خواهند داشت

CAPCOM

بنظره من فقط باید صبرکرد و دید سامی چیکار میکنه اما مثله همیشه خوب خواهد بود

علی شیخ زاده

البته که میزان حاشیه بالا و پایین هم که متقارن به نظر می رسد قابل توجه است.

این گلس لو رفته منظورتونه!؟
اگه منظورتون همین گلسه که تقارنی دیده نمیشه?
با توجه به این گلس هنوز جای دوربین مشخص نیست

Amir Hossein

جدیدا گلس دیگه از اس 10 پلاس لو رفته که دوتا حفره داره بالا سمت راست نمایشگر

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)