حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هوآوی Enjoy 9 با بریدگی نمایشگر قطره طور و قیمت ۲۱۵ دلار لو رفت

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، هواوی

هوآوی Enjoy 9 Plus در بازار جهانی با نام هوآوی Y9 2018 رسما معرفی شد. امروز شایعاتی درباره هوآوی Enjoy 9 منتشر می شود که بعید نیست در بازار جهانی به شکل یک عضو از خانواده پایین رده هوآوی وای (Huawei Y) ارایه شود. هوآوی Enjoy 9 با بریدگی نمایشگر قطره طور و قیمت ۲۱۵ دلار لو رفته و اطلاعات قابل توجهی دارد که در ادامه با هم آن ها را مرور می کنیم، در ادامه با ترنجی همراه باشید.

هوآوی Enjoy 9

هوآوی Enjoy 9

نمایشگر کم حاشیه با بریدگی نمایشگر قطره طور از جمله مواردی است که این روزها در پرچمدارها یا میان رده های لوکس می توان دید به همین دلیل حضورش روی یک موبایل ۲۱۵ دلاری می تواند خیلی وسوسه برانگیز باشد و هوآوی Enjoy 9 یعنی این موبایل ارزان قیمت را شبیه به هزاردلاری های بازار نمایش دهد. نمایشگر Enjoy 9 رزلوشن HD+ خواهد داشت و اندازه آن ۶.۲۶ اینچ است.

باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری برای هوآوی Enjoy 9 زیر بدنه پلاستیکی آن قرار گرفته که می تواند عمر باتری خوبی را ارایه کند. چیپست هوآوی Enjoy 9 از کوالکام و مدل اسنپدراگون ۴۵۰ انتخاب شده است که حافظه رم آن حداقل ۳ گیگابایت (به همراه ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی) در نظر گرفته شده اما قیمت ۲۱۵ دلاری احتمالا برای مدل ۴ گیگ رم و ۶۴ گیگ حافظه داخلی است.

هوآوی Enjoy 9

هوآوی Enjoy 9

هوآوی Enjoy 9 حسگر اثرانشگت ندارد

این هوآوی Enjoy 9 است و حتما شما هم توجه کرده اید که روی قاب پشتی دوربین دوگانه وجود دارد اما حسگر اثرانگشتی دیده نمی شود. در حقیقت دلیل آن است که هوآوی Enjoy 9 در حقیقت اصلا حسگر اثرانشگت ندارد! البته که احتمالا تشخیص چهره دو بعدی برای دوربین ۸ مگاپیکسلی سلفی انجوی ۹ در نظر گرفته شده است اما حسگر اثرانگشت ویژگی مهمی بوده که غیبتش روی این دستگاه توجه ما را برانگیخته است.

دوربین دوگانه هوآوی Enjoy 9 رزلوشن ۱۳+۲ مگاپیکسلی را دارد و در نهایت اینکه سیستم عامل آن اندروید ۸.۱ با رابط کاربری اختصاصی هوآوی EMUI 8.1 خواهد بود.

در پایان باید یادآوری کنم که هر چند این مطلب شبیه به مطلب معرفی رسمی Enjoy 9 بود اما حقیقتا این لو رفتن پیش از معرفی است. نظر شما چیست؟ اگر انجوی ۹ حسگر اثرانگشت می داشت به سختی می توانستیم به آن ایرادی وارد کنیم، اینطور نیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)