حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هوآوی Enjoy 9 با چیپست اسنپدراگون ۴۵۰ و بدون حسگر اثرانگشت رسما معرفی شد

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | هواوی

حدودا یک هفته پیش بود که هوآوی Enjoy 9 با بریدگی نمایشگر قطره طور و قیمت ۲۱۵ دلار لو رفت. این میان رده هوآوی که چیپست کوالکام را به چیپست ساخت شرکت خود ترجیح داده است امروز رسما معرفی شده است. هوآوی Enjoy 9 با چیپست اسنپدراگون ۴۵۰ و بدون حسگر اثرانگشت رسما معرفی شده و در ادامه با هم آن را بیشتر خواهیم شناخت، با ترنجی همراه باشید.

هوآوی Enjoy 9

هوآوی Enjoy 9

هوآوی Enjoy 9

هوآوی Enjoy 9

دو رنگ گرادیانت طور زیبای بنفش-صورتی و آبی-ترنجی (!) هوآوی انجوی ۹ (Huawei Enjoy 9) را بالای می بینید که با وجود بدنه پلاستیکی، ظاهر شیکی را به این موبایل ارزان قیمت هوآوی بخشیده است. نمایشگر بسیار کم حاشیه با بریدگی نمایشگر قطره طور هوآوی Enjoy 9 به شکلی است که این موبایل را خیلی بالارده تر از چیزی که هست نشان می دهد. در حقیقت این اولین موبایل غیرپرچمدار هوآوی با چنین نمایشگری از نظر بریدگی دوربین سلفی است. نمایشگر Enjoy 9 به اندازه ۶.۲۶ اینچ و رزلوشن HD+ در نظر گرفته شده است.

با تمام این زیبایی اما مثلا چیزی که عجیب است، پورت Micro USB و عدم وجود حسگر اثرانگشت است. هر چند که قطعا هوآوی تشخیص چهره دو بعدی را روی Enjoy 9 قرار داده است اما به دلیل امنیت پایین این روش، خیلی توصیه نمی شود.

با تمام این احوال چیزی جلوی هوآوی را نگرفته که دوربین اصلی هوآوی Enjoy 9 را دوگانه در نظر نگیرد! دوربین اصلی دو دوربین ۱۳+۲ مگاپیکسلی دارد که گشودگی دیافراگم آن ها به ترتیب f/1.8 و f/2.4 است. دوربین سلفی نیز رزلوشن ۸ مگاپیکسلی و گشودگی دیافراگم f/2.0 دارد.

هوآوی Enjoy 9

هوآوی Enjoy 9

هوآوی Enjoy 9

هوآوی Enjoy 9

حافظه داخلی و رم هوآوی Enjoy 9 به ترتیب برابر ۳۲ و ۳ یا ۶۴ و ۴ گیگابایت است. باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر و سیستم عامل اندروید ۸.۱ است. نظر شما درباره این پایین رده جدید هوآوی چیست؟ انتظار می رود این دستگاه برای بازار چین به فروش برسد و اگر عرضه جهانی داشته باشد احتمالا در خانواده هوآوی Y معرفی شود.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
siavash-t

دارم فکر می کنم همچین گوشی ای با این مشخصات بیاد ایران چقدر میشه قیمتش.

علی شیخ زاده

بدون سنسور اثر انگشت؟ چه مسخره

Alif16

گرونه

حسگر اثرانگشت از نون شب واجب تره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)