حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلس گلکسی ام ۲۰ (Galaxy M20) بریدگی نمایشگر قطره طور آن را نشان می دهد

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

هر چند شایعاتی وجود داشت که آیا گلکسی ام ۲۰ (Galaxy M20) با نمایشگر Infinity U ارایه می شود یا نه اما به نظر می رسد که این شایعه اشتباه بوده است. هر چند همچنان گلکسی ام ۲۰ همچنان جز اولین موبایل های سامسونگ با بریدگی نمایشگر است اما این بریدگی نمایشگر از نوع Infinity U نبوده و یک بریدگی نمایشگز قطره طور دارد که در نمایشگرهای جدید سامسونگ ندیده بودیم. امشب در تصویری که منتشر شده است، گلس گلکسی ام ۲۰ (Galaxy M20) بریدگی نمایشگر قطره طور آن را نشان می دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

گلس گلکسی ام ۲۰

گلس گلکسی ام ۲۰

این گلس گلکسی ام ۲۰ (Galaxy M20) است و همانطور که می بینید، روی لبه بالایی یک بریدگی نمایشگر قطره طور وجود دارد و سامسونگ در آن سعی داشته تا یک طراحی خیلی ساده و البته ترندی را ارایه کند. این بریدگی نمایشگر قطره طور فقط دوربین سلفی را در خود دارد و بلندگوی مکالمه بالاتر از آن بین شیشه و فریم فلزی جای گرفته است. حاشیه لبه پایین نمایشگر گلکسی M20 نیز به شکل قابل توجهی کم است که برای یک موبایل پایین رده می تواند کاملا جذاب ظاهر شود.

مدرکی که به ما سرنخی درباره مشخصات سخت افزاری گلکسی ام ۲۰ می داد، بنچمارک Antutu آن است. مهم امتیاز یا مشخصات سخت افزاری Galaxy M20 یا سامسونگ SM-M205f نیست چون ما در ترنجی دیدیم که گلکسی ام ۲۰ (Galaxy M20) با اگزینوس ۷۸۸۵ و اندروید ۸.۱ لو رفت. جهت رفع سو تفاهم باید بگویم گلکسی ام ۲۰ و گلکسی ام ۲ هر دو نام هایی هستند که به SM-M205f اطلاق می شود، هنوز نام نهایی مشخص نیست. در این بنچمارک Antutu، مهم رزلوشن نمایشگر است.

رزلوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ یعنی نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ و این نسبت تصویر تا کنون به صورت گسترده در موبایل های دارای بریدگی نمایشگر عرضه شده است. گلکسی M2 با مشخصاتی چون چیپست اگزینوس ۷۸۸۵ با ۳ گیگ حافظه رم و ۳۲ گیگ حافظه داخلی دقیقا شبیه به یک جانشین خانواده گلکسی جی (Galaxy J) است.

نظر شما چیست؟ گلکسی ام ۲۰ می تواند دستگاه موفقی باشید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

سیاست جدید سامسونگ متمرکز بر افزایش سهم بازاره ولی به نظرم برعکس این موضوع اتفاق می افته چون با وجود تصمیم درست برای تغییر اساسی و ارتقا میانرده ها، برای پایین نگهداشتن قیمت ها کیفیت رو بسیار پایین اورده و فقط افزایش اعداد و ارقام رو ملاک قرار داده دیروز بررسی a9 2018 توسط فون ارنا منتشر شد و این سایت بهش نمره ۴ از ۱۰ داده مثلا گفته دوربین ۴گانه این گوشی به طرز شوکه کننده ای بده که این موضوع برای یه میانرده حدود ۶۰۰ یورویی خیلی بده.
اگه قرار باشه بقیه میانرده های در دست توسعه هم در همین سطح کیفی باشن با وجود رقبای قدرتمند و خوش قیمتی مثل می میکس ۳ انر مجیک ۲ وانپلاس ۶ تی و چندین و چند برند دیگه شانس چندانی نداره

Amin

درست می‌گی.
اگر اینکارو کرده واقعا به نظرم اشتباه کرده نباید از کیفیت بزنه!!
ولی اکثر مردم که توجهی به فون آرنا ندارن مثل من و شما.
همین ۴ دوربین و … رو می‌بینن و می‌خرن!

ولی آره شایدم چیزی که شما میگی اتفاق بیفته.
باید صبر کنیم و ببینیم

lovenokia

به نظرم ناج که کلا خوب نیست ولی اگر قرار باشه گوشی ناج داشته باشه
منم بهترین و زیباترین ناج ، همین ناج قطره هست . کمترین مزاحمت رو برای اعلان ها داره .
مطمئنم این بیشتر محبوب میشه .
بدترین هم سوراخ نمایشگر هست که کلا دلچسب نیست .

Mohammadsoly

این صفحه نمایش قطره ای بهتر از صفحه نمایش اس ۱۰ پلاس هست

abolfazlbt

دوستان تو سایت جی اس ام ارنا زده ۵.۶ اینچه واقعا اگه اندازش ۵.۶ باشه عالیه گزینه اول من برا خرید زیبا و خوش دست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)