حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موبایل لنوو با دوربین سه گانه و بریدگی نمایشگر قطره طور لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | شایعات، لنوو

سه هفته پیش بود که بالاخره لنوو زد ۵ پرو (Lenovo Z5 Pro) با اسنپدراگون ۷۱۰ و طراحی کشویی رسما معرفی شد. هر چند باز هم تیزر رسمی دوربین چهارگانه لنوو آنطور که نشان می داد، در لنوو زد ۵ پرو محقق نشد اما در این دستگاه در مجموع چهار دوربین داشت. حالا این بار به صورت غیر رسمی موبایل لنوو با دوربین سه گانه و بریدگی نمایشگر قطره طور لو رفته که فکر می کنم از تیزرهای رسمی لنوو اعتبار بیشتری دارد! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

همانطور که در تصاویر بالا می بینید، یک موبایل ناشناخته و در حقیقت بیشتر غیر منتظره از لنوو را می بینیم که دوربین سه گانه با طراحی هوآوی پی ۲۰ پرو و آنر مجیک ۲ روی قاب پشتی خود دارد. هنوز درباره مشخصات این دوربین سه گانه لنوو هیچ صحبتی نشده است اما اگر قرار باشد در رده پرچمدار ارایه شود لنوو باید باید تدبیر ویژه ای برای جلب توجه کاربران بیاندیشد. هر چند من شخصا فکر می کنم این یک موبایل میان رده لوکس باید باشد. لنوو زد ۵ پرو هم با طراحی لوکس اما با چیپست اسنپدارگون ۷۱۰ ارایه شده بود.

دوربین سه گانه لنوو

دوربین سه گانه لنوو

اگر به نمای جلو توجه کنید، بریدگی نمایشگر قطره طور کاملا قابل حدس است، البته می تواند هم نمایشگری مثل نمایشگر Infinity O سامسونگ باشد اما هنوز هیچ چیز مشخص نیست. همچنین حسگر اثرانگشت روی قاب پشتی است. نظر شما چیست؟ فکر می کنید این دستگاه ناشناخته لنوو چه مدلی خواهد بود و در چه رده ای ارایه می شود؟ فکر می کنید به دلیل شباهت به هوآوی مورد انتظار قرار بگیرد؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

لنوو خودشو خراب کرده با این راهبرد تیزرهای دروغین ازش خوشم نمیاد

ali

من اگه همچین پولی داشتم قطعا پورش دیزاین می خریدم نه موبایل منعطف .

علی شیخ زاده

الگوی لنوو شده هواوی?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)