حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قابلیت جدید اینستاگرام برای لایک کامنت و پاسخ به آن مستقیما در تب نوتیفیکیشن ها

اینستاگرام در حال اضافه کردن بسیار قوی امکانات معنادار است. یکی از مهم ترین امکانات جدید اینستاگرام که قطعا بسیار پرکاربرد خواهد بود، قابلیت جدید اینستاگرام برای لایک کامنت و پاسخ به آن مستقیما در تب نوتیفیکیشن ها است و این واقعا برای ما دوست داشتنی است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

قابلیت جدید اینستاگرام

قابلیت جدید اینستاگرام

همانطور که در اسکرین شات و تصویر بالا می بینید، در تب نوتیفیکیشن اینستاگرام در بازخورد به نظرات یا همان کامنت ها بتوانید مستقیما پاسخ بدهید یا لایکش کنید. به این صورت شما می توانید خیلی سریع و راحت تر روی همان تب نوتیفیکشن ها به کامنت ها که بخش پرارزش حساب کاربری شماست، بازخورد بدهید.

در حال حاضر مثل اکثر ویژگی های اینستاگرام به مرور به حساب های کاربری مختلف اضافه خواهد شد. در حال حاضر این ویژگی به حساب یکی از دوستان ما اضافه شده و بازخورد ما نسبت به آن کاملا مثبت است. اینستاگرام در ارایه قابلیت های جدید خیلی آتشین عمل کرده و در همین هفته اخیر طراحی جدید پروفایل اینستاگرام با تمرکز کمتر بر عدد فالوور ارایه شده یا قابلیت انتشار استوری اینستاگرام برای جمع خاصی از فالوورها دیروز ارایه شد و در همان حین هم کپشن صوتی اینستاگرام برای کم بینایان معرفی شد.

نظر شما درباره این ویژگی های جدید اخیر اینستاگرام چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
siavash-t

مهمترین قابلیت که فکر کنم هیچ وقت نذاره، اینه که بشه کاری کرد که ویدیو ها اتوماتیک پخش نشن. بیشتر حجمت برای این ویدیوهایی میره که نمی خوای ببینی! جدیدا هم یه سری تبلیغ به صورت عکس و فیلم هم کار می کنه که حجم اینترنت رو کم می کنه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)