حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اینستاگرام به زودی به شما می گوید که تمام پست های مهم ۲ روز پیش را دیده اید

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

حتما شما هم با ما موافقید که اینستاگرام مثل چاهی است که اگر حواستان نباشد، به خودتان که بیایید می بینید چند ساعت در آن هستید! اینستاگرام می خواهد شما بیشتر به زندگی خود برسید پس به زودی به شما می گوید که تمام پست های مهم ۲ روز پیش را دیده اید تا با خیال راحت دست از سرش بردارید! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره قابلیت جدید اینستاگرام صحبت کنیم.

به تصویر اصلی مطلب توجه کنید، قرار است اینستاگرام به زودی آلگوریتم خود را به شکلی ارایه کند که وقتی تمام پست های ۲ روز اخیر را دیدید، به شما گفته شود تمام پست های جدید ۲ روز پیش را دیده اید تا تلنگری برای شما باشد و با خیال راحت از اینستاگرام بیرون بیایید.

تا پیش از این آلگوریتم جدید اینستاگرام پست ها را بر اساس دسته بندی خود مرتب می کرد، برای اطلاعات از جزئیات آن، پست زیر را بخوانید:

چرا پست های اینستاگرام من کم لایک می خورد؟ آلگوریتم چینش فید کاربران اینستاگرام مشخص شد

اینکه آیا این آلگوریتم تغییر خواهد کرد و ابتدا شما تمام پست های جدید ۲ روز پیش را خواهید دید یا خیر هنوز مشخص نیست و مشخص نیست که آیا همه پست های همه فالورهای شما در ۲ روز پیش را نمایش خواهد داد و بعد این پیام را می دهد هم مشخص نیست. این موضوعی است که باید تست کنیم.

این ویژگی در ادامه تلاش شبکه های اجتماعی و سرویس ها برای مصرف کمتر شما از آن ها است. نظر شما چیست؟ فکر می کنید راه حل خوبی است؟ من فکر می کنم تلنگر خوبی باشد.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

به زودی چرا؟
از دیروز فعال شده.

REZA

برا من امروز اومده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)