حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی جدید پروفایل اینستاگرام با تمرکز کمتر بر عدد فالوور ارایه شد

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

شبکه های اجتماعی این روزها فراتر از این که مسبب خوشی کاربران باشند، به دلیل حس رقابت یا هر چیز دیگری، بیشتر به میدان نبرد برای عدد بزرگتر فالور تبدیل شده است. در همین راستا اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی سعی دارند تا این تمرکز را کمتر کنند. مثلا دو روز پیش در ترنجی خواندیم که لایک، کامنت و فالوور تقلبی اینستاگرام به زودی حذف خواهد شد. پس از آن اما طراحی جدید پروفایل اینستاگرام با تمرکز کمتر بر عدد فالوور ارایه شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

در این طراحی پروفایل اینستاگرام جدید همانطور که می بینید، عدد فالور و فالویینگ کوچکتر شده و پایین نوشته می شود. در مقابل تصویر پروفایل کاربر در سمت راست (در نسخه انگلیسی) قرار می گیرد و اطلاعات بیو بزرگتر و متمرکزتر نمایش داده می شود. این شاید همچنان به کاملا از بین رفتن توجه به تعداد فالوور یا فالویینگ کمکی نکند اما توجه به آن کمتر خواهد شد. به هر حال نمی شود که این فاکتور هم کاملا بدون توجه قرار بگیرد چون جز موارد با اهمیت برای کاربران و خود شبکه اجتماعی متمرکز بر محتوای بصری اینستاگرام است.

طراحی جدید پروفایل اینستاگرام

طراحی جدید پروفایل اینستاگرام

همچنین در این طراحی جدید پروفایل اینستاگرام، فالوورهای مشترک (Mutual Followers) در تب جداگانه در کنار فالوورها و فالویینگ های مخاطب مورد نظر نمایش داده می شود که اتفاق مثبتی است.

همچنین یک تب ویژه IGTV پیش از تصاویری که شما روی آن ها تگ شده اید نیز وجود دارد که برای تمرکز بیشتر روی تلویزیون اینستاگرم یا همان IGTV در نظر گرفته شده است. این طراحی جدید همانند دیگر تغییرات اینستاگرام به مرور زمان به پروفایل های دیگران اضافه خواهد شد.

نظر شما درباره این تغییر طراحی پروفایل اینستاگرام چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
CAPCOM

اما خداییش سارا لنگدراز خوش فیسه

HM-Royal

بعضیها به تعداد like ,follower و کم بودن تعداد Following افتخار میکنن انگار شاخ قول رو شکستن
مثل اون قسمت سریال black Mirror بشه که افراد بر اساس تعداد لایک هایی که به همدیگه میدن قضاوت میشن
به نظرم تعداد view ها و Like ها کافیه یعنی چند نفر از پستت دیدن کردن و از پستت خوششون اومده اگه هم خوششون نیاد که لایک نمیکنن.

HM-Royal

>اشتباه تایپی
مثل اون قسمت سریال black Mirror “شده”…

علی شیخ زاده

طراحی فعلی بهتره خیلی که?
قبلا پست های من لایک های زیادی میگرفتن اما الان به یک چهارم همون لایک ها هم نمیرسن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)