حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قابلیت انتشار استوری اینستاگرام برای جمع خاصی از فالوورها تا ساعاتی دیگر ارایه می شود

هفت ماه پیش بود که در ترنجی آموزش انتشار عکس در اینستاگرام به صورت خصوصی و برای جمع خاصی از دوستان را برای شما قرار دادیم. بدین صورت تصویری که منتشر می کنید فقط برای آن دسته از مخاطبینی که می خواهید نمایش داده می شود و دیگر کاربران نمی توانند آن را ببینید. حالا این قابلیت به استوری اینستاگرام هم خواهد آمد. در حقیقت قابلیت انتشار استوری اینستاگرام برای جمع خاصی از فالوورها تا ساعاتی دیگر ارایه می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

 

انتشار خصوص استوری اینستاگرام

انتشار خصوص استوری اینستاگرام

اینستاگرام انتشار عکس در اینستاگرام به صورت خصوصی و برای جمع خاصی از دوستان را تحت قابلیتی به نام Close Friends List ارایه کرد و حالا این لیست دوستان نزدیک اینستاگرام برای استوری هم فعال می شود. به این صورت مثلا اگر اینستاگرام شخصی شما خیلی کاری شده است، می توانید اتفاقات بین خود و دوستان صمیمی تان را فقط برای همان ها به اشتراک بگذارید تا فاصله بین محیط کاری و محیط شخصی در اینستاگرام شما وجود داشته باشد.

پیش از این می توانستید افرادی را به لیست سیاه استوری اینستاگرام خود اضافه کنید که به صورت کلی هیچ استوری از شما برای آن ها منتشر نشود اما این قابلیت لیست دوستان نزدیک اینستاگرام برای شما لیستی از مخاطبین می دهد که بتوانید فقط برای آن ها، برخی از استوری های خود را منتشر کنید.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید قابلیت انتشار استوری اینستاگرام برای جمع خاصی از فالوورها برای شما مفید باشد؟ این قابلیت تا ساعاتی دیگر ارایه می شود.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
HaDi

قابلیت خیلی مفیدی هست. واقعا لازم بود که اضافه بشه

Saeed Mohammadipouya

یه فکری بحال مصرف نتش بکنه پولمونو از زیر زمین پیدا نکردیم ک

AMIRT22665

خب دیگه رسما نه عکسی از ملت میبینیم نه استوری.
نکته مثبت اینکه دیگه نیاز نیست بلاکمون کنند D:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)