حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ آبی ستاره قطبی گلکسی اس ۹ پلاس در کنار رنگ سفید گلکسی نوت ۹ را ببینید

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | سامسونگ

مدتیست که سامسونگ رنگ سفید را از پرچمدار های خود حذف کرده است. همچنین مدتی است که رنگ گرادیانت طور در پرچمدار های چینی حسابی خودنمایی می‌کند و سلیقه کاربر را به دست آورده است. این روزها شاهد آن هستیم که سامسونگ تلاش می‌کند تا بیشتر با سلیقه کاربر همسو باشد. رنگ سفید گلکسی نوت ۹ و رنگ گرادیانت گلکسی اس ۹ در همین راستاست. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا رنگ آبی ستاره قطبی گلکسی اس ۹ پلاس در کنار رنگ سفید گلکسی نوت ۹ را ببینید.

رنگ های جدید گلکسی نوت ۹ و گلکسی اس ۹

رنگ های جدید گلکسی نوت ۹ و گلکسی اس ۹

رنگ سفید گلکسی نوت ۹ را قبلاً زیاد دیده بودیم. در حقیقت هر دو رنگ جدید گلکسی نوت ۹ و گلکسی اس ۹ که الان در تصویر می بینید قبلا رسما معرفی شده‌اند. هر چند رنگ سفید گلکسی نوت ۹ پس از مدتها ندیدن رنگ سفید بر قامت پرچمدار های سامسونگ حسابی خودنمایی می کند، اما رنگ آبی ستاره قطبی گلکسی اس ۹ نیز جذابیت ویژه خود را دارد.

در حقیقت این اولین رنگ گرادیانت برای موبایل های پرچمدار سامسونگ است. در این رنگ گرادیانت گلکسی اس ۹ از رنگ سفید در پایین به رنگ آبی در بالا می رسد که در این بین تغییرات زیبایی دارد. مسلماً برای پرچمدار های بعدی سامسونگ نیز شاهد رنگ‌های گرادیانت خواهیم بود.

هر دوی این رنگها رنگ و بوی زمستانی دارد و سامسونگ خود را برای فروش پایان سال ۲۰۱۸ با رنگ های جدید آماده می کند. نظر شما چیست؟ رنگ سفید گلکسی نوت ۹ یا رنگ گرادیانت آبی گلکسی اس ۹؟ یا مثل ما خیلی پوکرفیس، رنگ‌مشکی آنها 🙂

 

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Soheil Rezayi

به به چقدر خوشگله

BeFair

مشکی مشکی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)