حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیا این قاب گلکسی اس ۱۰ است؟

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

شایعات گلکسی اس ۱۰ این روزها فراوان است و از هر منبعی چیزی می شنویم. برخی از آن ها موثق و قابل اتکا هستند که به شما جرات تیتر زدن قوی را می دهد. برخی مورد سوال است و برخی خنده دارد. امروز عصر برای شما یک شایعه خنده دار درباره گلکسی اس ۱۰ آورده ایم! در این شایعه ادعا می شود که این رندر قاب گلکسی اس ۱۰ است اما ما دلایل پر واضحی داریم که منبع اصلی ارایه کننده اطلاعات شاید با آن ها شوخی داشته است! در ادامه با ترنجی همراه باشید.

به تصویر اصلی مطلب توجه کنید، قطعا طراحی دوربین را که همان گلکسی نوت ۸ است را در نگاه اول شناسایی کرده اید. حسگر اثرانگشت روی قاب پشتی هم اصلا برای گلکسی اس ۱۰ مورد انتظار نیست حال اگر بگوییم این قاب متعلق به نسخه میانه گلکسی اس ۱۰ با دوربین دوگانه است.

همچنین اگر به لبه پایین توجه کنید، روی گوشه سمت چپ (از نمای پشت) فضای خروج قلم مشخص است. این را بگذارید کنار طراحی دوربین دوگانه شبیه به گلکسی نوت ۸ و می بینیم که این واقعا قاب گلکسی نوت ۸ است. هر چند ما ۴ ماه پیش در ترنجی خواندیم احتمال ادغام خانواده گلکسی نوت در خانواده گلکسی اس به دلیل همپوشانی زیاد از سال ۲۰۱۹ وجود دارد اما هنوز هیچ چیز قطعی نیست.

قاب گلکسی اس ۱۰

قاب گلکسی اس ۱۰

علاوه بر همه این ها نمایشگر از نظر حاشیه کاملا شبیه به گلکسی نوت ۸، اس ۸ است (به دلیل تقارن شبیه به محصولات ۲۰۱۸ سامسونگ نیست) هر چند ما در ترنجی خواندیم که هیچ کدام از خانواده گلکسی اس ۱۰ نمایشگر Infinity O ندارند اما قطعا سامسونگ می داند که اگر این طراحی را حتی برای گلکسی اس ۱۰ لایت ارایه کند، با انتقادهای شدید رو به رو می شود چون همه کاربران انتظار یک تحول در طراحی دارند.

نظر شما چیست؟ این شایعه به ما آینده تلخ را نشان می دهد که غیر قابل باور است یا به عنوان یک شایعه غیر صحیح باید به آن بخندیم و رد شویم؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

فکر نمی کنم من

mTAAHAAm

نه

علی شیخ زاده

بعضی خبر ها ارزش وقت گذاشتن ندارن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)