حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی سلفی محور Realme U1 با چیپست هلیو پی ۷۰ مدیاتک معرفی شد

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | Realme، برترین‌های ترنجی

برند ناشناخته تر Realme امروز گوشی سلفی محور Realme U1 را با چیپست هلیو پی ۷۰ مدیاتک معرفی کرده که به نظر دستگاه جذابی می رسد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا با ریلمی یو ۱ بیشتر آشنا شویم.

برند Realme یا ریلمی زیربرند اوپو (Oppo) است، چیزی شبیه به آنر که زیر برند هوآوی بوده و موبایل های ارزان تر می فروشد. ریلمی در هند طرفداران ویژه ای دارد و نام آن نیز خود به ذات یک طعنه به شیائومی است! اما برسیم به گوشی سلفی محور Realme U1 را با چیپست هلیو پی ۷۰ مدیاتک که محصول جدید این شرکت است.

گوشی سلفی محور Realme U1

گوشی سلفی محور Realme U1

طراحی کلی گوشی سلفی محور Realme U1 بسیار جذاب به نظر می رسد. از جلو که بریدگی نمایشگر قطره طور دارد و حاشیه پایین نمایشگر به اندازه قابل قبولی است. این نمایشگر ۶.۳ اینچی و با رزلوشن FHD+ انتخاب شده و نسبت نمایشگر به بدنه بالای ۹۰٪ دارد. شیشه محافظ نمایشگر ریلمی یو ۱ از نوع گوریلا گلس ۳ است که در لبه های کمی خمیده یا اصطلاحا 2.5D است. همچنین پوششی به نام acrylic روی آن قرار دارد که شکنندگی را کمتر می کند.

نسبت نمایشگر به بدنه ریلمی یو ۱ (Realme U1) بالای ۹۰٪ است

موضوع قابل ذکر دیگر در قاب جلویی Realme U1 دوربین سلفی ۲۵ مگاپیکسلی آن است که در بریدگی نمایشگر قطره طور جای گرفته است و حسگر تصویر IMX576 سونی با اندازه پیکسل های ۰.۹ میکرومتری را دارد. چه بخواهیم چه نخواهیم کاربرد دوربین سلفی برای خیلی از کاربران افزایش پیدا کرده است و این یک فاکتور با اهمیت در خرید موبایل به خصوص در رده قیمتی پایین یا میان رده است.

گوشی سلفی محور Realme U1

گوشی سلفی محور Realme U1

روی قاب پشتی گوشی سلفی محور Realme U1 یک دوربین دوگانه ۱۳+۲ مگاپیکسلی قرار گرفته که فیلم برداری 4K ندارد اما FHD به نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه انجام می شود. به صورت کلی همان عنوان گوشی سلفی محور برای ریلمی یو ۱ برازنده تر است.

چیپست مدیاتک هلیو پی 70 (Helio P70) حدودا یک ماه پیش رسما معرفی شد و Realme U1 اولین موبایلی است که به آن مجهز می شود. چیپست هلیو پی ۷۰ (Helio P70) تقریبا همان هلیو پی ۶۰ است که فرکانس پردازنده های گرافیکی و مرکزی را ارتقا داده، در بخش هوش مصنوعی پیشرفت داشته و در زمینه دوربین ارتقا قابل توجه تری است.

قیمت Realme U1 برابر ۱۷۰ دلار است

قیمت Realme U1 برابر ۱۷۰ دلار است

قیمت Realme U1 برابر ۱۷۰ دلار است

حافظه داخلی و حافظه رم Realme U1 در دو انتخاب ۳۲ و ۳ یا ۶۴ و ۴ گیگابایت ارایه می شود. مهم ترین بخش گوشی سلفی محور Realme U1 را می توان قیمت آن دانست که به ترتیب برابر ۱۷۰ و ۲۱۵ دلار است! همچنین باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری آن با شارژر ۱۰ واتی از طریق پورت Micro USB شارژ خواهد شد و جک ۳.۵ میلی متری صدا هنوز روی آن وجود دارد.

از دیگر برتری های ریلمی یو ۱ را می توان در دارای بودن رادیو FM، دو سیم کارت با پشتیبانی از VoLTE و ترجمه آفلاین هندی به انگلیسی دید. حالا حتما بهتر متوجه می شوید که چرا اپل و سامسونگ در بازاری این چنینی مشکل دارند!

نظر شما درباره ریملی یو ۱ (Realme U1 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خدایا! ۱۷۰ دلار؟ یعنی پارسال اینو با 600 تومن میشد بخریم؟!

BeFair

این چینی ها کلا مفهوم موبایل رو دگرگون کردن
الان همین A8s سامسونگ اگر اینقدر به صرفه باشه که اینقدر سر و صدا کرده و معلوم نیست چند بیاد بازار

CAPCOM

این برند و این گوشی تست نشدست خریدش ریسک بزرگیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)