حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اوپو ای ۹ ایکس (Oppo A9x) با چیپست هلیو پی ۷۰ (Helio P70) رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | اوپو، پردازشگرها

روزگاریست که اکثر موبایل های میان رده با مشخصاتی شبیه به هم و ظاهری تکراری معرفی می‌شوند. وجه مشترک اکثر آنها دوربین ۴۸ مگاپیکسلی است و حافظه های داخلی ورم بالا که عموم کاربران به آنها نگاه می کنند. امشب نیز شاهد معرفی یک موبایل دیگر در همین حال و هوا هستیم. اوپو ای ۹ ایکس (Oppo A9x) با چیپست هلیو پی ۷۰ (Helio P70) رسما معرفی شد و در ادامه با هم درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

امروز شرکت اوپو گوشی جدید خود را با نام اوپو A9x معرفی کرد. این گوشی نسخه نسبتا قدرتمندتری از اوپو A9 است که ماه گذشته عرضه شد. بزرگترین تغییر این اسمارتفون نسبت به نسل قبلی خود، دوربین آن است. اوپو در دستگاه مذکور از یک سنسور 48 مگاپیکسلی استفاده کرده که این لنز جایگزین سنسور 16 مگاپیکسلی موجود در A9 شده است.

تفاوت‌ دیگر بین این دو گوشی، در بخش باتری مشاهده می‌شود. هردو تلفن از یک باتری 4020 میلی‌آمپری بهره می‌برند، اما A9x مجهز به فناوری شارژ سریع VOOC 3.0 است که این فناوری در A9 وجود ندارد.

به گفته مقامات شرکت اوپو، سایر قسمت‌های سخت‌افزاری A9x مشابه اوپو A9 هستند. چیپست Helio P70 ، رم 6 گیگابایتی، نمایشگر 6.53 اینچی فول اچ‌دی پلاس و دوربین سلفی 16 مگاپیکسل، سخت‌افزار این تلفن را تشکیل می‌دهند.

اوپو ای ۹ ایکس دارای 128 گیگابایت حافظه داخلی بوده و از سیستم‌عامل ColorOS 6 که برپایه اندروید پای است، استفاده می‌کند. اسمارتفون جدید اوپو در رنگ‌های مشکی ذغالی و سفید یخی به بازار عرضه خواهد شد.

اوپو A9x با قیمت 1999 یوان چین (289 دلار آمریکا) و از روز 21 مه (31 اردیبهشت) در کشور چین به فروش می‌رسد. نظر شما درباره این میان رده اوپو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Soheil Rezayiha

با ۳۰۰ دلار آدم پوکو اف۱ می خره ۱۱دلار ببشتر

afsoongaregisoo

پوکوفون هم اکنون در هند دویست و سی دلار و در چین حدود دویست و شصت دلار به فروش میرسه.

amer

تکراری و خسته کننده

The Destroyer

ردمی k20 چند روز دیگه معرفی میشه هواست باشه جا نمونی زیر مقاله اونم بنویسی تکراری و خسته کننده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)