حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا موتو جی ۸ پلی (Moto G8 Play) با هلیو پی ۷۰ رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | موتورولا

موتو جی ۸ پلی (Moto G8 Play) یک میان رده جدید از موتورولا است. این گوشی هوشمند از چیپست مدیاتک هلیو پی ۷۰ استفاده می‌کند. قیمت ۲۷۰ یورویی موتو جی ۸ پلی می تواند آن را برای بعضی بازارها جذاب کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

موتورولا موتو جی ۸ پلی

موتورولا موتو جی ۸ پلی

موتورولا موتو جی ۸ پلی

امروز روز پرکاری برای موتورولا بود، این شرکت در جریان مراسم خود از چهار مدل گوشی جدید رونمایی کرد. پس از برگزاری معارفه موتو جی 8 پلاس، موتو وان ماکرو و موتو E6 پلی نوبت به یک گوشی ارزان‌قیمت دیگر به نام موتو G6 پلی رسید تا در این جمع قرار بگیرد.

موتو G6 پلی یک گوشی مقرون به صرفه است که ظاهری مشابه با موتو G8 پلاس دارد. با این حال مشخصات سخت‌افزاری آن کمی ضعیف‌تر از این نسخه و هم‌رده موتو وان ماکرو است. این گوشی هوشمند از یک دوربین سه‌گانه استفاده می‌کند که از یک سنسور 13 مگاپیکسلی اصلی، یک سنسور با زاویه دید گسترده 117 درجه‌ای و یک سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است.

در قلب موتو جی 8 پلی چیپست مدیاتک هلیو P70 قرار گرفته است که با 2 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. نمایشگر مورد استفاده در این گوشی هوشمند 6.2 اینچی و وضوح تصویر آن اچ‌دی+ است. نیرو دهنده این مجموعه سخت‌افزاری یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی است که با یک شارژر 10 واتی شارژ می‌شود.

موتو G8 پلی با قیمت 269 یورو در اروپا، برزیل و مکزیک عرضه خواهد شد. هنوز مشخص نیست که این مدل در بازارهای دیگر نیز عرضه می‌شود یا خیر.

نظر شما درباره موتو جی ۸ پلی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

پردازنده بی کیفیت 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)