حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین موبایل 5G ویوو سال ۲۰۲۰ عرضه می شود

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | ویوو

سال ۲۰۱۹ قطعاً سال پر ترندی است. یکی از اینترنت ها شبکه 5G می باشد. شرکت های مختلف در تقلا برای عرضه موبایل 5G هستند و جای تعجب ندارد که برند ویوو (Vivo) و نیز در لیست این شرکت‌ها باشد. امروز خبر می رسد که اولین موبایل 5G ویوو سال ۲۰۲۰ عرضه می شود و در ادامه با هم درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

ویوو در همایش جهانی ICT امروز درباره جزییات برنامه 5G خود صحبت کرده و حتی برخی از موبایل های 5G خود را که در دست توسعه است را به نمایش گذاشته است.

موبایل 5G ویوو

موبایل 5G ویوو

در دو سال اخیر ویوو ۱۵۰۰ پروپوزال به سازمان استانداردسازی 3GPP در زمینه 5G ارایه کرده است و این نشان از سرمایه گذاری مشخص و مدون روی برنامه 5G این شرکت دارد.

ویوو رسما اعلام کرده که اولین موبایل 5G نیمه تجاری خود را سال ۲۰۱۹ عرضه می کند و تجاری سازی کامل آن در سال ۲۰۲۰ انجام خواهد گرفت. این برنامه ریزی تقریبا همان برنامه ریزی است که اکثر برندها دارند. البته اپل عموما به عرضه نیمه تجاری اعتقاد ندارد و اولین عرضه آیفون 5G با مودم اینتل به صورت تجاری در سال ۲۰۲۰ خواهد بود.

هر چند احتمالا شما هم می دانید که ویوو از مشتریان مودم 5G کوالکام باید باشد و حرکت آن ها محدود به حرکت این شرکت است. این یعنی همانند اپل که به اینتل یا سامسونگ که به مودم 5G خود یعنی اگزینوس ۵۱۰۰ یا هوآوی که به مودم 5G خود یعنی Balong 5000 متکی می تواند باشد، نیست.

نظر شما چیست؟ ویوو اخیرا شرکت بسیار نوآوری نشان داده و این برنامه ها به ما می گوید که چینی ها خیلی مدون به فکر تسخیر بازار هستند، اینطور نیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)