حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمایشگر ۵.۸ اینچی OLED جدید M9 تخت برای یکی از اعضای خانواده گلکسی اس ۱۰ دوباره تایید شد

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

یک هفته پیش بود که گزارشی مبنی بر اینکه گلکسی اس ۱۰ لایت بدون نمایشگر Infinity O ارایه می شود را در ترنجی خواندیم. اینکه بریدگی نمایشگر گلکسی اس ۱۰ لایت کدام یک از حالت های نمایشگرهای Infinity V، Infinity U و Infinity O باشد هنوز مشخص نیست اما چیزی که مشخص است، تخت بودن نمایشگر گلکسی اس ۱۰ لایت است. امروز طبق گزارشی نمایشگر ۵.۸ اینچی OLED جدید M9 تخت برای یکی از اعضای خانواده گلکسی اس ۱۰ دوباره تایید شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

نمایشگر OLED گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس از نوع M8 است و خبر می رسد که نسل جدیدی از نمایشگرهای OLED در خانواده گلکسی اس ۱۰ استفاده خواهد شد. امروز طبق گزارشی نمایشگر ۵.۸ اینچی OLED جدید M9 تخت برای یکی از اعضای خانواده گلکسی اس ۱۰ دوباره تایید شد. در حقیقت این شایعه می خواهد به ما بگوید که شاید نمایشگر ارزان ترین عضو خانواده گلکسی اس ۱۰ دو لبه خمیده نبوده و تخت باشد اما این به معنی قدیمی بودن فناوری آن نیست.

شاید بپرسید حالا مثلا نسل M9 با نسل M8 نمایشگر OLED سامسونگ چه تفاوتی می کند؟ کاملا مشخص نیست اما چیزی که ما خواندیم و متوجه شدیم این است که مواد لازم برای ساخت زیر پیکسل های قرمز از یک تامین کننده دیگر تهیه خواهد شد. همچنین زیرپیکسل های آبی و سبز هم پیشرفت هایی خواهند داشت.

نمایشگر Infinity O تخت برای گلکسی اس ۱۰ لایت

همچنین گزارش می شود که این نمایشگر با فناوری خاصی سوراخ خواهد شد. اگر صحبت سوراخ کردن باشد می توان گفت که نمایشگر Infinity O تخت برای گلکسی اس ۱۰ لایت بعید نیست و باید کمی صبر کرد تا دید کدام شایعه صحیح است. چهار روز پیش بود که در ترنجی دیدیم نمایشگر Infinity O سامسونگ در ۱۲ طراح مختلف ثبت شده است. نظر شما چیست؟ فکر می کنید گلکسی اس ۱۰ لایت دستگاه جذابی خواهد بود؟ شخصا نمایشگر تخت را به دو لبه خمیده ترجیح می دهم!

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کهکشان

اج واسه جلوه های بصری قشنگتره
یادمه یه برنامه بود تصاویر بکگراند سه بعدی اضافه میکرد رو اس ۸ فوق العاده جذاب بود انگار تصویر هم عمق داشت هم بیشتر از سطح بدنه بیرون اومده بود همین برنامه رو روی اس ۷ تست کردیم جذابیتی نداشت

کهکشان

اینم کلیپش
https://www.aparat.com/v/HzmCg

Naranj

یک خبر بدم کمی ناامید بشید:
امروز سامسونگ بطور رسمی نوت۹ را در ایران معرفی کرد! (یعنی برای فروش وارد ایران کرده) معنیش هم اینه که انقدر وضعیت در کشور بد هست که کمپانی ها تمایلی برای فروش ندارند. اس۱۰ که بماند

ali

وارد کردنی که بدون گارانتی باشه به دردعمش می خوره من دیروز بازاربودم کل بازار موبایل همه نوت ۹ رو ۹۷۰۰ وبدون گارانتی می دادن .

Naranj

خب از امروز با گارانتی و قیمت مصوب فروخته میشه

Ahmad9300

خدا یه پولی به ما بده و یه عقلی به سامسونگ که یه نسخه از پرچمداراش رو با oled تخت ارائه کنه شاید بخریم?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)