حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمایشگر Infinity O سامسونگ در ۱۲ طرح مختلف ثبت شده است

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | حق اختراع، سامسونگ

نمایشگر Infinity O سامسونگ فعلا گزینه استفاده در گلکسی اس ۱۰ و گلکسی اس ۱۰ پلاس (یا شاید هم گلکسی اس ۱۰ ایکس) است. ما دو روز پیش در ترنجی خواندیم که احتمالا گلکسی اس ۱۰ لایت بدون نمایشگر Infinity O ارایه می شود. امروز اما حق اختراع سامسونگ را می بینیم که در آن نمایشگر Infinity O سامسونگ در ۱۲ طرح مختلف ثبت شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا آن ها را ببینیم.

نمایشگر Infinity O

نمایشگر Infinity O

نمایشگر Infinity O

نمایشگر Infinity O

نمایشگر Infinity O

نمایشگر Infinity O

همانطور که نمایشگر Infinity O سامسونگ را در این ۱۲ طرح مختلف می بینید، سامسونگ حسابی به حالت های مختلف فکر کرده است. از بریدگی نمایشگر عریض تر مانند بریدگی نمایشگر آیفون X تا بریدگی نمایشگر دوربین دوگانه روی گوشه سمت راست و لبه های متفاوت بالا و پایین همه و همه ۱۲ طرح متفاوت را نمایش می دهند. برخی طرح های نمایشگر Infinity O در حالت های A, ‌B و D فقط در میزان گرد بودن لبه ها متفاوتند و برخی مثل E, F و H در لبه های خمیده نمایشگر متفاوتند.

جالب است که میزان حاشیه نمایشگر مدل های L و K در این پتنت مشخص است و این تقریبا شاید به این معنا باشد که مدل های بالایی واقعا حاشیه نمایشگر قابل نمایشی ندارند. در حقیقت سامسونگ با این طرح ها برای نمایشگر Infinity O خود با پرهیز از به کار بردن عبارت ناچ (Notch) تقریبا دست خود را برای هر انتخابی باز گذاشته است.

شما چطور فکر می کنید؟ شاهد کدام یک از این طرح ها برای کدام مدل موبایل از سامسونگ خواهیم بود؟ مشخصا فکر می کنید کدام نمایشگر Infinity O در گلکسی اس ۱۰ استفاده شود؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

در بخش طراحی سامسونگ با فاصله بهترینه ای ول

Pouya

کاملا موافقم?

کهکشان

عالیه طرح های جدید و مدرنی هستن خوشم اومد

chalton

مثل همیشه عالی سلطان طراحی ??

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)