حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طرح مفهومی شیائومی می ۹ (Xiaomi Mi 9) را ببینید

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | شیائومی، کانسپت

چهار روز پیش بود که در ترنجی خواندیم احتمالا شیائومی می ۹ (Xiaomi Mi 9) اولین گوشی با اسنپدراگون ۸۱۵۰ خواهد بود. به هر حال پرچمدار بعدی شیائومی حتما چیپست پرچمدار سال ۲۰۱۹ کوالکام را خواهد داشت اما اینکه آیا اولین دستگاه با این چیپست در بین برندها مطرح باشد یا نه مشخص نیست. امروز یک طرح مفهومی از شیائومی می ۹ منتشر شده است که دیدن آن خالی از لطف نیست. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا آن را ببینیم و درباره مشخصات احتمالی شیائومی می ۹ (Xiaomi Mi 9) صحبت کنیم.

شیائومی می ۹

شیائومی می ۹

این طرح مفهومی شیائومی می ۹ (Xiaomi Mi 9) است که در آن دوربین سه گانه برای دوربین اصلی در نظر گرفته شده است. مشخصا شما هم می بینید که این طراحی شبیه به آن چیزی است که در هوآوی پی ۲۰ پرو دیدیم و فکر نمی کنم شیائومی بخواهد از چنین طرحی استفاده کند. عموما ارایه کننده طرح های مفهومی بنا به دیدی که دارند طراحی می کنند و گاها حتی به اعتبار شرکت هایی که برای اولین بار این طرح را استفاده کرده اند، می افزایند!

نمای جلوی شیائومی می ۹ (Xiaomi Mi 9) دقیقا همان چیزی است که شاید انتظارش را داشته باشیم، بریدگی نمایشگر کوچک که برای دوربین سلفی و حسگرهای جلوی نمایشگر مانند حسگر تقریب و حسگر نورسنج محیط در نظر گرفته شده است. جاشیه لبه پایین نمایشگر Xiaomi Mi 9  در این طرح بسیار کم و تحسین برانگیز است. هر چند که باید خاطرنشان کنیم این طراحی اصلا قرار نیست نهایی باشد و یک طرح مفهومی است.

حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر نیز این روزها با استفاده هوآوی و وان پلاس در پرچمدارهای اصلی خود تبدیل به یک مورد قابل انتظار شده است. هر چند شیائومی خود در شائومی می ۸ پرو از این فناوری استفاده کرده است اما نسخه اصلی و عمومی پرچمدار نیست. حالا انتظار می رود که شیائومی می ۹ با حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر نیز عرضه شود.

بیشتر بخوانید: حسگر یکپارچه با نمایشگر هوآوی میت ۲۰ پرو را ببینید
بیشتر بخوانید: حسگر یکپارچه با نمایشگر وان پلاس 6T را ببینید

از دیگر مشخصات احتمالی برای شیائومی می ۹ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. ۱- چیپست اسنپدراگون ۸۱۵۰
  2. ۲- حافظه رم در انتخاب های ۶، ۸ و ۱۰ گیگابایت
  3. ۳- باتری ۳۷۰۰ میلی آمپر با فناوری شارژ سریع ۵ کوالکام
  4. ۴- نمایشگر ۶.۴ اینچی FHD+ از نوع AMOLED
  5. ۵- دوربین سه گانه با دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی سونی IMX586
  6. ۶- حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر
  7. ۷- شارژ وایرلس
  8. ۸- شبکه 5G

هر چند این مشخصات سخت افزاری ذکر شده برای شیائومی می ۹ (Xiaomi Mi 9) نیز لزوما قطعا صحیح نیست اما مواردی است که غیرممکن هم نیست و شاید روزی در آن استفاده شود. نظر شما چیست؟ فکر می کنید این تصور از شیائویم می ۹ (Xiaomi Mi 9) صحیح است؟ تصور شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shiral

اگر سیاست قیمت گذاری اش تغییر نکند این گوشی با این مشخصات و قیمت حدود پانصد الی هفتصد دلار رقیبی نخواهد داشت…قابل تحسینه.درسته ایده ال نیست اما میتواند بهترین پرچمدار حداقل برای اکثریت ایرانیان با قدرت خرید متوسط رو به پایین باشد.

BLACK

ناچش خیلی ظریف و قشنگه

BLACK

آقای عطایی من با موبایل میام سایتتون یه مشکلی که دارم اینه که وقتی روی تصویر توی پست تپ میکنم که با سایز اصلیش ببینم ارتفاع تصویر سایز اصلی رو داره ولی عرض تصویر بر اساس نمایشگر انتخاب میشه برا همین تصاویر عریض دفورمه میشن، ممنون میشم اگه این مشکل رو حل کنید.

Peiman

طراحیش واقعا خیلی خوبه?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)