حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی تاشو اندرویدی سامسونگ گلکسی W2019 با قیمت ۱۴۳۹ دلار رسما معرفی شد

نوشته

5 سال قبل | 15 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، سامسونگ

یک هفته پیش بود که تاریخ معرفی رسمی گلکسی W2019 مشخص شد و ۱۸ آبان برای آن عنوان شد. امروز ۱۸ آبان است و گوشی تاشو اندرویدی سامسونگ گلکسی W2019 با قیمت ۱۴۳۹ دلار رسما معرفی شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا با این موبایل هوشمند اندرویدی تاشو گران قیمت سامسونگ بیشتر آشنا شویم.

اولین موبایل سامسونگ بدون جک ۳.۵ میلی متری هدفون در سال های اخیر همین گلکسی W2019 است

همان یک هفته پیش بود که سامسونگ گلکسی W2019 بدون جک ۳.۵ میلی متری هدفون دیده شد و حالا واقعا همین تصمیم برای آن گرفته شده است و اولین موبایل سامسونگ بدون جک ۳.۵ میلی متری هدفون در سال های اخیر همین گلکسی W2019 است.

گوشی هوشمند تاشو اندرویدی سامسونگ گلکسی W2019 نسبت به گلکسی W2018 پیشرفت های خوبی را تجربه کرده است. از جمله این پیشرفت ها می توان به دوربین دوگانه اشاره کرد. حالا که صحبتش شد اجازه بدهید گلکسی W2019 را با دوربینش آغاز کنیم! دوربین دوگانه گلکسی W2019 که همانند خانواده گلکسی نوت، آرایش افقی دارد رزلوشن 12+12 مگاپیکسلی ارایه می کند که دوربین اصلی همانند نسل قبلی خودش با دیافراگم دوگانه f/1.5 یا f/2.4 مجهز شده است و دوربین دوم تله با ۲ برابر زوم اپتیکال و f/2.4 است. چیزی شبیه به دوربین گلکسی نوت ۹ را برای آن در نظر داشته باشید، به هر حال یک پرچمدار ۱۴۳۹ دلاری در بازار چین است!

فیلم برداری 4K با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه و فیلم برداری FHD با نرخ ۹۶۰ فریم بر ثانیه برای دوربین دوگانه گلکسی W2019 عنوان شده که درباره صحت رزلوشن کمی شک دارم و متاسفانه هنوز مرجعی به جز منبع همین مطلب درباره آن صحبتی نکرده است. در صورت اطلاعات بیشتر همین جا به شما خبر خواهیم داد.

گلکسی W2019

گلکسی W2019

همانطور که احتمالا در تصاویر بالا دیده اید، رنگ های گلکسی W2019 در دو انتخاب رزگلد و پلاتنیوم ارایه می شوند که رنگ نقره ای با نوارهای آبی و رنگ رزگلد با نوارهای قرمز ارایه شده است. ابعاد گلکسی W2019 اصلا جمع و جور نیست و ضخامت ۱۷.۳ میلی متری دارد، به هر حال یک موبایل تاشو با دو نمایشگر را ارایه کرده اند. همچنین وزن ۲۵۷ گرمی آن می تواند یه یک شی قابل توجه در جیب شما تبدیل شود. طول و عرض آن برابر ۱۳۲.۹ و ۶۳.۴ میلی متر است. شیشه محافظه نمایشگر دوم از نوع گوریلا گلس نسل پنج است. همچنین همانطور که پیش از این خوانده بودیم، حسگر اثرانگشت گلکسی W2019 روی لبه دستگاه قرار دارد.

گلکسی W2019

گلکسی W2019

هر دو نمایشگر گلکسی W2019 با یک اندازه و یک کیفیت ارایه می شوند. نسبت تصویر ۱۶:۹ در هر دو نمایشگر وجود دارد و اندازه هر دو نمایشگر برابر ۴.۲ اینچ است که رزلوشن FHD را ارایه می کنند. مشخصا نوع پنل هر دو آن ها سوپر امولد است.

کمتر از چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ و ۶ گیگابایت حافظه رم برای پرچمدار نیمه دوم سال ۲۰۱۸ انتظار نمی رود و گلکسی W2019 نیز این ها را دارد و حافظه داخلی حداقل ۱۲۸ گیگابایتی خواهد بود. نسخه ۲۵۶ گیگابایتی گلکسی W2019 نیز ارایه خواهد شد و پشتیبانی از مموری کارت خارجی وجود دارد. باتری گلکسی W2018 برابر ۳۰۷۰ میلی آمپر است.

گلکسی W2019

گلکسی W2019

سیستم عامل متاسفانه و متاسفانه اندورید ۸.۱ است. دکمه مخصوص بیکسبی روی آن وجود دارد و سرویس های ویژه ای در چین به خریداران این دستگاه ارایه می شود. نظر شما درباره گلکسی W2019 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
15 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shiral

ضخامت زیاد…باطری ضعیف…اندرویید هشت…قیمت نجومی…همه حکایت از استارت یک کار بسیار خوب با شروعی نه چندان دلچسب برای سامسونگ دارد…

CAPCOM

گفتا که موی زلفت گمراهه عالمم کرد

BeFair

عاشق شدی کوالکام 🙂

CAPCOM

اصلا ایده ی جالبی نبود یک ظاهر نوستالژیه گران قیمت

BeFair

گوشی خاص برای آدمای خاص

mosayebso

960 فریم در رزولوشن hd هست اقای ع.طایی
سایت رسمی سامسونگ اعلام کرده

mosayebso

این موبایل مخصوص قشر خاصی توی چین هست نه کاربر های معمول

vahid abedi

انشالله که برای نسخه های خاص و گران قیمت پرچمداران غیر برند سامسونگ هم همین نظر رو داشته باشین که برای قشر خاص هستس

نه اینکه بگین کی برا ایم بنجل ۱۵۰۰ دلار میده.

بالاخره اگر نسخه خاص گران قیمت صرفا برای افراد خاصی و محدودی تولید میسه پس برای همه برندها صادق هستش نه فقط سامسونگ

علی شیخ زاده

چرا همچین؟?
بدرد اونایی میخوره که دنبال تفاوت هستن

pouya

تفاوت و خاص بودن وقتي ميشه كه بلكبري مدل كي وان يا كي تو يا كلاسيك يا پريو يا موشن يا پاسپورت دستت بگيري

کی همچین چیز مسخره گنده ای می خره؟

CAPCOM

این همه تبلیغ نمایشگر تاشو آخرشم یه گوشه تاشو چرا کسی اون عکسا یادش نمیاد که لوگوی سامسونگ تاشده بود

CAPCOM

اقا خواهشن من قاطی کردم این پیام آخری رو اشتباهی گذاشتم ببخشید

علی شیخ زاده

نکنه شما هم مولتی اکانت هستی کلک?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)