حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موبایل تاشو اندرویدی سامسونگ W2019 با دوربین دوگانه لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

می دانیم چند سالی هست که موبایل تاشو اندرویدی سامسونگ با نام گلکسی دبلیو (Galaxy W) اختصاصا برای بازار چین و البته در رده قیمتی بالا، طراحی، تولید و عرضه می شود. تقریبا 10 ماه پیش بود که گوشی تاشو اندرویدی سامسونگ گلکسی W 2018 با دوربین دارای دیافراگم دوگانه f/1.5 یا f/2.4 برای اولین بار در دنیا رسما معرفی شد. به نظر می رسد که سامسونگ از عملکرد این خانواده کاملا راضی است و به همین دلیل حالا کم کم به شایعات مدل بعدی می رسیم، امروز موبایل تاشو اندرویدی سامسونگ W2019 با دوربین دوگانه لو رفته و در ادامه با هم در ترنجی آن را خواهیم دید، با ما همراه باشید.

تا کنون در خانواده گلکسی دبلیو (Galaxy W) شاهد دوربین دوگانه نبوده ایم و گلکسی دبلیو ۲۰۱۹ (Galaxy W2019) اولین در نوع خود خواهد بود که دوربین اصلی دوگانه دارد. متاسفانه درباره مشخصات سخت افزاری این دوربین یا حتی خود موبایل صحبتی نشده است اما چند تصویر از آن در سازمان TENAA چین دیده می شود که در ادامه با هم خواهیم دید:

موضوع قابل توجه یک پورت روی لبه سمت راست دستگاه است. البته این می تواند به نوعی حسگر اثرانگشت گلکسی دبلیو ۲۰۱۹ (Galaxy W2019) هم باشد که روی لبه قرار گرفته است اما به دلیل دو دایره اطراف آن بیشتر به نظر می رسد که یک پورت مغناطیسی باشد! دکمه های سخت افزاری قفل دستگاه و کم و زیاد آن روی لبه مقابل است. البته به نظر می رسد آن دایره ها جز طراحی است، چون این سمت دستگاه نیز دیده می شود.

نظر شما درباره گلکسی دبلیو ۲۰۱۹ (Galaxy W2019) چیست؟ هر چند به نظر نمی رسد این دستگاه نیز بخواهد عرضه جهانی داشته باشد اما دل شما برای موبایل هایی با فرم فکتور تاشو تنگ نشده است؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
HaDi

خیلی جالب نیست به نظرم

Saeed Mohammadipouya

چه بی ریخته

BeFair

جالبه که استقبال میشه توی چین ازش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)