حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی رسمی گلکسی W2019 مشخص شد: ۱۸ آبان

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | سامسونگ

در ادامه شایعات گلکسی W2019 امروز در ترنجی خواندیم که سامسونگ گلکسی W2019 بدون جک ۳.۵ میلی متری هدفون دیده شد. می دانیم که این گوشی تاشو هوشمند اندرویدی سامسونگ فقط برای بازار چین به صورت رسمی عرضه می‌شود. حالا امشب دعوت نامه رسمی سامسونگ برای معرفی گلکسی W2019 ارسال شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

همانطور که در پوستر بالا می‌بینید دو عدد گلکسی دبلیو آبی و قرمز کنار هم قرار گرفته اند و حرف دبلیو را ساخته اند. در این دعوتنامه تاریخ ۹ نوامبر معادل با ۱۸ آبان عنوان شده است که می شود جمعه هفته آتی و سامسونگ از جدیدترین مدل موبایل تاشو اندرویدی گران‌قیمت مخصوص بازار چین خود رونمایی خواهد کرد.

گلکسی دبلیو ۲۰۱۹ (Galaxy W2019) و شاید برای بازارهای جهانی اهمیت ویژه ای نداشته باشد، چون در آنها به صورت رسمی عرضه نمی‌شود اما سامسونگ نشان داده که در این خانواده سرنخ‌هایی از قابلیت های پرچمدار بعدی خانواده گلکسی اس را نشان می دهد. همانطور که امروز در ترنجی با هم درباره آن صحبت کردیم این سرنخ امسال احتمالا حذف جک ۳.۵ میلیمتری صدا است. سال گذشته سامسونگ در گلکسی w۲۰۱۸ دیافراگم دوگانه را رونمایی کرد که شاهد ارائه آن در گلکسی اس ۹ بودیم.

به هر صورت این یک مراسم خیلی بزرگ یا با اهمیت نیست و انتظار می رود که در آن یک موبایل گران قیمت مخصوص بازار چین رونمایی شود. نظر شما چیست؟ به این شکل موبایل های تاشو هوشمند علاوقه دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Alif16

این جور گوشیها ارزش خرید نداره یه گوشی 5.5اینج با حاشیه زیادم کفایت میکنه

CAPCOM

این ایده یک طرح فانتزیه که با شکست روبرو میشه چون ناخواسته قیمتش بالاست وتا رفع مشکل و محدودیت بشه هنوز خیلی راه در پیش داره

JAVAD

لنوو Snapdragon رو نوشت Sanpdragon
ترنجی هم رسمی رو نوشته رمسی :))

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)