حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی W2019 بدون جک ۳.۵ میلی متری هدفون دیده شد

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

بیش از سه ماه پیش بود که در ترنجی اولین شایعات درباره موبایل تاشو اندرویدی جدید سامسونگ یعنی Galaxy W2019 را شنیدیم. در آن شایعه گفته می شد گلکسی W2019 به دوربین دوگانه مجهز خواهد شد و پس از آن گلکسی دبلیو ۲۰۱۹ در سازمان TENNA چین لو رفت. حالا در جدیدترین شایعات که تصویری از تمام جهات گلکسی W2019 را به ما نشان می دهد مشخص می شود که سامسونگ گلکسی W2019 بدون جک ۳.۵ میلی متری هدفون ارایه خواهد شد! در ادامه با ترنجی همراه باشید.

این گالری تصاویری است که از گلکسی W2019 لو رفته است:

همانطور که می بینید هیچ روزنه ای به عنوان جک ۳.۵ میلی متری هدفون در گلکسی W2019 دیده نمی شود. این اولین موبایل سامسونگ بدون جک ۳.۵ میلی متری هدفون در سال های اخیر است و می تواند مقدمه ای بر بدون جک ۳.۵ میلی متری عرضه شدن گلکسی اس ۱۰ باشد. هر چند ما سه هفته پیش در ترنجی خواندیم که شاید گلکسی نوت 10 بدون جک 3.5 میلی متری صدا عرضه شود و پس از آن در شایعه دیگری دیدیم گلکسی اس ۱۰ با جک ۳.۵ میلی متری هدفون عرضه خواهد شد.

در این تصاویر گوشی هوشمند اندرویدی تاشو  سامسونگ گلکسی W2019 دقیقا همان چیزی است که از پیش لو رفته بود. حسگر اثرانگشت روی لبه دستگاه، طراحی خاص برای قاب قرارگیری دکمه ها و دوربین دوگانه را نیز قبلا دیده بودیم و حالا مشخص شد که جک ۳.۵ میلی متری صدا از گلکسی W2019 حذف شده است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید کاربران آماده حذف جک 3.5 میلی متری صدا هستند؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

کاری که روح فناوری روی آیفون ۷ کرد! مونده تا برسین!

BeFair

بوهای خطرناکی میااد از سمت سامسونگ!

علی شیخ زاده

دیر یا زود سامسونگ هم جک هدفون و میذاره کنار البته همین که تا الان حذف نکرده یه نکته مثبت و قابل تقدیره و احتمالا یکی از دلایل مهم پافشاری سامسونگ روی جک هدفون و حذف نکردن اون تا امروز برمیگرده به تجربه بد حذف کارت حافظه روی نوت ۵ (و اس ۶ فکر کنم)!
اون موقع سامسونگ کاملا نسنجیده به پیروی از ایفون (که اصلا اسلات کارت حافظه نداشت) اسلات کارت رو حذف کرد اما بعد فهمید چه اشتباهی کرده و توی نسخه های بعدی اضافه ش کرد!
و این درس عبرتی شد که دیگه پیروی کورکورانه نکنه و دیدیم که از اون موقع به بعد این رفتارهای تابلو کمتر و کمتر شد و الان صبر کرد ببینه بازخورد بازار از حذف جک هدفون چیه آیا میشه مثل داستان حذف کارت حافظه یا نه؟ وقتی همه شروع کردن به حذف کردن و تقریبا عادی شد سامسونگ هم امسال نه سال دیگه حذف میکنه

mosayebso

پس ب احتمال خیلی زیاد اس۱۰ هم جک ۳.۵ نداره که میتونه چندتا سود و چندتا ضرر داشته باشه:
سودهاش:
امکان ضد اب کردن توی عمق ۲ متر (نسل الان ۱.۵ متره)
فضای بیشتر برای قرار دادن باطری پرظرفیت تر یا تکنولوژی جدید
امکان گوش دادن به موسیقی با کیفیتتر
ضررهاش:
عدم امکان شارژ در حین گوش دادن به اهنگ در حالت عادی(با دانگل مخصوص حل میشه)
عدم سازگاری با هدفون های سیمی درحالت عادی(با دانگل حل میشه)
بنظرم سودش بیشتر از زیانشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)