حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی W2019 به دوربین دوگانه مجهز خواهد شد

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

خانواده گلکسی W سامسونگ را کمتر، اما می شناسیم. این خانواده که موبایل های تاشو سامسونگ برای بازار چین هستند، تا کنون در چهار نسل از سال ۲۰۱۴ عرضه شده اند. در حقیقت اولین نسل را می توان گلکسی W دانست که اگر با روال نام گذاری سامسونگ (عدد مدل نسبت به سال عرضه) بخواهیم نام گذاری اش کنیم، گلکسی W2015 به شمار می رود. پس از آن تا گلکسی W2018 تولید شده و هر نسل بهبودهای خوبی خواهد داشت تا به سال ۲۰۱۸ رسیده است. گلکسی W2019 موبایل بعدی تاشو سامسونگ خواهد بود و اولین شایعه درباره آن این است که گلکسی W2019 به دوربین دوگانه مجهز خواهد شد! در ادامه با ترنجی همراه باشید.

دوربین دوگانه گلکسی W2019

دوربین دوگانه گلکسی W2019

یکی از منابع مورد اعتماد در زمینه لو دادن اطلاعات سامسونگ عنوان کرده که پروژه Lykan سامسونگ که نام داخلی پروژه گلکسی W2019 است با دوربین دوگانه عرضه خواهد شد. این موضوع عجیبی نیست، چون حالا دیگر سامسونگ تقریبا یک سال است دوربین دوگانه را روی موبایل های پرچمدار خود عرضه کرده است. دستگاه های خانواده گلکسی W نیز در رده پرچمدار هستند و با طراحی خاص خود دسته ویژه ای از مخطابین را هدف گرفته است. می دانیم قیمت این خانواده عموما بالای ۲۰۰۰ دلار است.

زمان عرضه گلکسی W2019 احتمالا اواخر پایین، جایی در آذرماه باشد، همان زمانی که هر سال رونمایی می شود اما این اولین شایعه درباره آن است. چیپست اسنپدراگون 845 با مقدار کافی حافظه رم (احتمالا 8 گیگابایت به سبب تمرکز بر بازار چین) از مشخصاتی است که برای آن انتظار می رود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید گلکسی W2019 دستگاه جذابی است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)