حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست سرعت وان پلاس 6T با آیفون Xr

وان پلاس 6T مسلما یکی از مقرون به صرفه ترین پرچمدارهای روز است که می تواند توجه خیلی از کاربران را به خود جلب کند اما بدون ایراد هم نیست. مثلا شارژ وایرلس را پشتیبانی نمی کند یا مثلا ضد آب نیست. آيفون Xr معنی پرچمدار مقرون به صرفه در نگاه اپل است و باید گفت که نگاه اپل و نگاه وان پلاس تقریبا ۲۰۰ دلار تفاوت قیمت دارند! امروز می خواهیم تست سرعت وان پلاس 6T با قیمت ۵۵۰ دلار را در مقابل آیفون Xr با قیمت ۷۵۰ دلار داشته باشیم. با ترنجی همراه باشید.

به صورت مشخص وان پلاس 6T را می توان حتی سریع تر از آیفون Xr دانست اما رندر 4K که آخر تست گرفته شد علاوه بر اینکه باعث شد تعداد قابل توجه بازی و برنامه در حافظه رم بسته شود، وان پلاس 6T را خیلی عقب انداخت. اشتباه نکنید، ما این برتری چپیست اپل A12 بایونیک اپل روی آیفون Xr را بی اهمیت نمی دانیم اما حقیقت این است که در زندگی روزمره تعداد بسیار اندکی کاربر وجود دارند که بخواهند رندر 4K با موبایلشان بگیرند.

در بنچمارک ها می توان گفت چیپست اپل A12 در آیفون Xr بنچمارک GeekBench، متمرکز بر سنجش قدرت پردازنده مرکزی (CPU) را در هم می کوبد اما در بنچمارک Antutu تفاوت زیادی احساس نمی شود. این راهبرد اپل است، هر بار در زمینه ای که قوی تر است روی همان مانور می دهد. در حقیقت این راهبرد همه شرکت هاست. مدت زیادی اپل روی گرافیک مانور می داد و حالا روی پردانده مرکزی! به هر صورت می بینیم که در اجرا برنامه و بازی ها تفاوت نفس گیری وجود ندارد و همان تفاوت جزئی عموما به نفع وان پلاس 6T بود.

حاشیه های نمایشگر آیفون Xr مسئله ای است که از همان ابتدا برای ما جالب نبود و در این مقایسه می بینیم که علاوه بر حاشیه نمایشگر، زاویه دید نیز در نمایشگر لیکویید رتینا آیفون Xr نسبت به نمایشگر Optic-AMOLED وان پلاس 6T کمتر است، به گوشه بالا سمت راست آیفون Xr دقت کنید.

در بحش سرعت حسگر اثرانگشت وان پلاس 6T مشخصا هنوز حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر در نسخه اپتیکال قرار دارد و سرعت بالایی را ارایه نمی کند اما سیستم تشخیص چهره آن در مقابل با Face ID آیفون Xr سریع تر و در عین حال غیر ایمن تر است.

مقایسه آیفون Xr با وان پلاس 6T

مقایسه آیفون Xr با وان پلاس 6T

نظر شما چیست؟‌ فکر می کنید انتخاب شما کدام باشد؟ در نظر داشته باشید که وان پلاس 6T بدون هندزفری درون جعبه اما با شارژر سریع Dash Charge ارایه می شود.

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mosayebso

وان پلاس یه حالتی ایجاد کرده که واقعا ادم نمیدونه که چه چیزی صداش کنه
اگر بگیم پرچمدار پس ضد اب بودن و میکرو usb2 و دوربین بد و… رو چکار کنیم
اگر بگیم میانرده چیپست پرچمدار رو چی بگیم
اینجا هم باز به دوستان ثابت شد که اون عدد ها در بنچمارک الکی نیستن
ببینید سرعت سیو فایل ۴کا در ایفون رو در مقایسه با اسنپ دراگون!
چقدر اختلاف داشتن
اندرویید برنامه های مبتنی بر web رو سریع باز میکنه اما برنامه هایی که مبتنی بر وب نیستن مثل فوتوشاپ مثل همین ضبط ۴کا مثل بازی های دیتادار و… رو ایفون همیشه سریعتر باز میکنه بخاطر سخت افزار قدرتمندی که داره
با بنچمارک هایی که از اسنپ ۸۱۵۰ امده بیرون امیدی برای تغییر این وضعیت توی سال ۲۰۱۹ نیست

mosayebso

منظورم از usb اینه که درسته مبتنی بر usb type c هس اما هنوزم usb 2 هست نه usb3.1

کهکشان

همه چی ب کنار صفحه وان پلاس بشدت از ایفون ایکس ار بهتره

علی شیخ زاده

سرعت اثر انگشت زیر نمایشگر وانپلاس شبیه شوخیه?
در باقی موارد عالیه و با توجه به قیمت نمیشه چیزی گفت باتری خوب دوربین خوب سرعت خوب نمایشگر اولد خوب شارژر خوب و در نهایت قیمت بسیار خوب

علی شیخ زاده

با دیدن سرعت اثر انگشت وانپلاس به هنر هواوی پی میبرم که تونسته اثر انگشت اپتیکال که همه از سرعتش مینالن رو انقد عالی و پر سرعت رو میت ۲۰ پرو قرار بده

Amin

از همه بیشتر کیفیت صفحه نمایش وان پلاس نظرمو جلب کرد خیلی خوبه

CAPCOM

وان پلاس خوبه بهرحال من با نظر آقای عطایی موافقم پرچمدار اقتصادی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)