حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نقد و بررسی وان پلاس 6T

همانطور که گفتیم وان پلاس پیش از معرفی رسمی وان پلاس 6T با رسانه ها همکاری نزدیکی داشته است و هر آنچه که نیاز است شما بدانید را آماده کرده تا خود را برای اولین فروش گسترده در سراسر جهان و به خصوص امریکا آماده کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا دو ویدیو نقد و بررسی وان پلاس 6T را با هم ببینیم.

 

اگر بخواهیم همان اول کار نقاط ضعف وان پلاس 6T را بگوییم، باید گفت ضد آب نیست، جک ۳.۵ میلی متری صدا ندارد، شارژ بی سیم پشتیبانی نمی کند و دوربین اصلی آن لنز با اپتیک متفاوت ندارد. البته از یاد نبرید که تست مقاومت وان پلاس 6T نشان از خراشیدگی قاب شیشه ای مات پشتی دارد.

از برتری های وان پلاس 6T می توان ابتدا و با اقتدار قیمت ۵۴۹ دلاری را برای مدل پایه که حالا ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد عنوان کرد! افزایش حجم باتری از ۳۳۰۰ میلی آمپر به ۳۷۰۰ میلی آمپر و سبب شده تا عمر باتری وان پلاس 6T بهتر از وان پلاس 6 باشد.

نمایشگر وان پلاس 6T بیشترین پیشرفت را نسبت به نسل قبل دارد. از کاهش ابعاد بریدگی نمایشگر و حاشیه لبه پایین تا قرار گرفتن حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر و افزایش کلی اندازه نمایشگر به ۶.۴ اینچ می تواند از جمله این پیشرفت ها باشد. رزلوشن FHD+ همچنان به شما ارایه می شود که با توجه به همه موارد یک انتخاب خوب برای وان پلاس ۶ تی است.

سیستم عامل اندروید ۹ با رابط کاربری جدید اکسیژن (Oxygen OS) و‌ ژست های جدید حرکتی نیز قابل توجه هستند اگر شارژر ۲۰ واتی دش شارژ وان پلاس را از یاد نبریم! نظر شما چیست؟ وان پلاس 6T را می پسندید؟ ناقابل روی مرز ۸ میلیون تومان به دست من و شما خواهد رسید!

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

ناقابل روی مرز ۸ میلیون تومان به دست من و شما خواهد رسید!
برای ما ایرانی ها نمی ارزه با این قیمت مخصوصا وقتی آدم به نبودنمایندگی رسمی و نبود قطعات این گوشی فکر میکنه?

siavash-t

۲ تا مورد داره که بعضی خارجیا هم خوششون نیومده: حذف جک هدفون و نداشتن notification led. یعنی موقعی که پیام اومد، فقط یه ویژگی داره که صفحه نمایش همون موقع روشن میشه. همین!

باور کنید با ۸ میلیون هم دستمون نمی رسه، وقتی گوشی ای که ۴ میلیون بوذ، قیمتش به ۹ میلیون و ششصد هم رسید! الان هم بدون گارانتی اش ۸۳۰۰ه!

Bardia

با درود خدمت عزیزان
هیچ ارزانی بی دلیل نیست
فکر نکنبد وان پلاس عاشق چشم و ابروی شماست ک چنین قیمتی بزاره
در همین مطلب هم ادمین محترم اشاره کردند نیازی نیست دیگه تکرار کنم
ولی به هیچ وجه قصد کوبیدن رو ندارم ؛گوشی های وان پلاس کیفیت بسیار خوبی دارند کسانی ک ب دنبال یک پرچمدار اقتصادی میگردند وان پلاس انتخاب خوبیه با تمام کمبودهایی ک داره

Ghasem_gholami

من ۳ماه وان پلاس ۶ دارم هیچ مشکلی نداشته
حالا اینکه شما میگید هیچ ارزانی بی دلیل نیست دقیقا نمی‌دونم منظورتون چیه؟؟؟

Pouya

ارزانی بی دلیل نیست بله درسته قطعا دلیل داره اما دلیلش اینکه کیفیت لازم رو نداره هم ممکنه نباشه من تا حالا گوشی چینی نداشتم و نمیتونم قضاوتشون کنم اما از نظر من :

شما فرض کن وان پلاس شیا بیان مثل سام و اپل قیمت گذاری کنند فروش خوبی خواهند داشت؟مثلا اگر وان پلاس ۶ هم قیمت اس ۹ پلاس بود چند نفر وان پلاس رو ترجیح میدن؟قطعا کم اند کسایی ک وان پلاس بخرن منظورم بهتر بودن اس ۹ پلاس نیستا کاری به این مسئله ندارم منظورم اینه عموم مردم که از سخت افزار سر در نمیارن اکثرا میخوان گوشی بخرن از دوست و اشنا و فروشنده میپرسن بعد انتخاب میکنن با این شرایط قطعا اگر ارزان ندن فروششون کمتر خواهد شد طبیعتا کاهش قیمت افزایش تقاضا رو به دنبال داره هواوی رو یادتونه یه مدت چقدر ارزون تر بود؟الان کم کم داره قیمتش میره بالا چون حس کرده شرایطی داره که اگر قیمتو ببره بالا بازم فروش خوبی داره قطعا یه روزی وان پلاسم اگر به این جایگاه برسه قیمتو میبره بالا

CAPCOM

ما ایرانیها واقعا بدبختیم چون برای یه گوشی باید ۴ ماه کار کنیم اونم هیچی نخوریم

CAPCOM

اطلاعیه جدید
هرکس با کد ملی مشخص ففط قادر به خرید یک گوشیه موبایل خواهد بود
گوشی موبایل سهمیه بندی شد
یا اربعین
یا هرچی امامزاده
به کجا داریم میریم
خدا به دادمون برسه

Amir Hossein

یه چندتا ویدیو دیدم که همشون به کند بودن سنسور اثر انگشت وان پلاس 6t اشاره داشتن.برای میت 20 پرو در کسری از ثانیه باز میکرد

Amir Hossein

تو ویدیو ها اینطور بنظر می رسید.ولی خب امروز صبح یه ویدیو دیگه دیدم که کاملا سریع بود ?

BeFair

گوشی خوبیه، خوشم میاد ازش، یک گوشی ساده سریع

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)