حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست مقاومت وان پلاس 6T نشان از خراشیدگی قاب شیشه ای مات پشتی دارد

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | تست، تماشا کنید، مقاومت، وان‌پلاس

وان پلاس 6T در رنگ های مشکی و مشکی موجود است: مشکی مات و مشکی براق! پس از مشخص شدن ضعف قاب پشتی مات پیکسل ۳ ایکس و روش برطرف خراشیدگی های آن با کف و صابون (!) حالا تست مقاومت وان پلاس 6T نشان از خراشیدگی قاب شیشه ای مات پشتی دارد.‌ در ادامه با ترنجی همراه باشید.

نمایشگر وان پلاس 6T با شیشه گوریلا گلس ۶ محافظت می شود که در برابر خراشیدگی همان مقاومت گوریلا گلس ۵ را از خود نشان می دهد. می دانیم حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر در وان پلاس 6T استفاده شده است و شاید فکر کنید در اثر خراشیدگی غیر قابل استفاده باشد. خوشبختانه اینطور نیست و همچنان حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر آن به خوبی کار می کند.

اما درباره خراشیدگی قاب پشتی مات وان پلاس 6T باید گفت لطفا مراقبت آن باشید چون به راحتی خراشیده می شود. هر چند عموم خراشیدگی ها با دست برطرف می شود اما می تواند به مرور زمان باعث استهلاک موبایل شما شود. نمایشگر Optic AMOLED در مقابل شعله عملکرد خوبی دارد و دوباره بازیابی می شود.

در تست خم شدن وان پلاس 6T کمی خم می شود اما دوباره به جایگاه اول خود باز می گردد. به صورت کلی می توان گفت که ‌‌‌‌ وان پلاس یک موبایل خوش ساخت را ارایه کرده است و می توان به آن تکیه کرد اگر با قاب از آن استفاده کنید، دقیقا مثل پیکسل 3 ایکس ال! نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

تو این زمونه که پرچمدار ۸۰۰ و ۹۰۰ دلاری ارزون محسوب میشه، پرچمدار ۵۰۰ دلاری جایی واسه انتقاد کردن باقی نمیذاره

siavash-t

عملا که برای ما تفاوت قیمت وجود نداره. این گوشی هم با همون قیمت گوشی های ۱۰۰۰ دلاری و بلکه بیشتر دستمون می رسه!

CAPCOM

ما همه چیزمون رو فدای اعتقاداتمون کردیم ۱۳ آبان بادور جدید تحریمهای آمریکا خدا میدونه چه بلایی سرمون بیاد پس مواظبه گوشیهایی که الان دستتونه باشید چون ممکنه هیچوخت نتونید دیگه حتی رنگ گوشیرو ام به چشم ببینید

BeFair

این شیشه مات رو سونی سال ها پیش استفاده کرد و پیش از این تست ها خودش فهمید و دیگه استفاده نکرد، اینا چیه استفاده می کنن هی؟ واقعا سونی در بعضی موارد خیلی جلو بوده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)