حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس ۶ تی (Oneplus 6T) با اندروید 9 و اسنپدراگون 845 در بنچمارک دیده شد

نوشته

5 سال قبل | 7 دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

پرچمدار بعدی وان پلاس ۷ آبان رسما معرفی خواهد شد و درباره آن تاکنون شایعات زیادی شنیده ایم. امروز بنچمارک گیگ بنچ وان پلاس ۶ تی (Oneplus 6T) لو رفته است. در ادامه با ترنجی همراه باشید و درباره آن صحبت کنیم.

ما پیش از این اطلاعاتی درباره وان پلاس ۶ تی (Oneplus 6T) داشتیم و از جمله آنها می‌توان به نمایشگر کم حاشیه با بریدگی قطره طور، دوربین دوگانه روی قاب پشتی و از همه مهم تر و قابل تاکید تر برای وان پلاس، حسگر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر است. درباره مشخصات سخت افزاری نیز اطلاعاتی داریم که البته موارد قابل حدس هستند.  حالا با انتشار این بنچمارک می توان تقریباً آنها را نهایی دانست.

بنچمارک وان پلاس 6T

بنچمارک وان پلاس 6T

همانطور که در بنچمارک بالا می‌بینید سیستم عامل اندروید ۹ یکی از برتری های ویژه وان پلاس ۶ تی (Oneplus 6T) خواهد بود. همانطور که پیش از این نیز گفته ایم این به معنی آپدیت آپدیت شدن وان پلاس ۶ تی اندروید ۱۱ است و این نکته مهمی است. مثلا پرچمدارهایی مثل گلکسی نوت ۹ که در نیمه دوم سال ۲۰۱۸ با اندروید ۸ عرضه شده اند، در نهایت آپدیت اندروید ۱۰ را می گیرند.

حافظه رم ۸ گیگابایت و چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ در لیست مشخصات سخت افزاری OnePlus A6013 دیده می‌شود. عملکرد کلی وان پلاس ۶ تی (Oneplus 6T) با توجه به امتیاز کسب شده خوب است. هرچند این بنچمارک روی نسخه در حال توسعه دستگاه گرفته شده است و انتظار داریم که عملکرد نسخه نهایی کمی بهتر از این باشد.

 

نظر شما درباره وان پلاس ۶ تی (Oneplus 6T) چیست؟ شاید بیشترین چیزی که وان پلاس به آن نیاز دارد، ارتقا دوربین باشد و به همین دلیل است که این شرکت چند روز پیش نمونه ای از دوربین وان پلاس 6T را رسما منتشر کردهمچنین سه روز پیش نسخه ویژه وان پلاس ۶ تی (Oneplus 6T ultimate Limited Edtion) نیز لو رفته بود.

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

بنچمارک ها مهمن اما تعیین کننده نیستن فقط برای نمایش دادن حداکثر توان پردازش مهمن هرچند یک کاربر هیچ وقت از نهایت توان یک گوشی استفاده نمیکنه!
اگه دقت کرده باشید ایفون ۱۰ اس بهترین بنچمارک رو داره اما توی بعضی اسپید تست ها شکست میخوره!
در مورد اندروید ۹ هم امیدوارم مثل هواوی به مشکل نخوره

CAPCOM

یه گوشیه پرفکت مخصوصا اون تراشه که دل همرو برده ای کاش سامسونگ ام فقط نسخه اسنپ میزد چون از لحاظ واحد گرافیکی هیچ رقیبی نداره

Peiman

یه گوشی دوست‌داشتنی دیگه از وان پلاس

siavash-t

سلام آقای ع.طایی. ببخشید باز اینو می گم. ولی تیتر مشکل داره. احتمالا منظورتون این بوده که در بنچمارک رویت یا مشاهده شد.

Pouya

تیتر مشکل داره

Pouya

خواهش میکنم?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)