حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر رسمی وان پلاس 6T لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 7 دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

وان پلاس 6T را تقریبا می شناسیم و می دانیم که با بریدگی نمایشگر قطره طور و حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر عرضه خواهد شد. امشب اما تصاویر رسمی وان پلاس 6T لو رفته که با هم در ادامه آن ها را خواهیم دید، با ترنجی همراه باشید.

وان پلاس 6T

وان پلاس 6T

وان پلاس ۶ تی (Oneplus 6T) دستگاهی خواهد بود که در تصاویر بالا می بینیم. کاهش عرض بریدگی نمایشگر و محدود کردن آن به دربرگرفتن دوربین سلفی ایده خوبی است تا زمانی که بتوان فکری به حال دوربین سلفی کرد. همچنین بلندگوی مکالمه روی لبه بالایی بین شیشه و فریم فلزی قرار دارد که انتخاب جالبی به نظر می رسد.

حسگر اثرانگشت از روی قاب پشتی حذف شده و فقط شاهد یک دوربین دوگانه و فلاش LED دوتایی هستیم. حسگر اثرانگشت وان پلاس 6T همانطور که دیشب در ترنجی و در تیزر رسمی وان پلاس دیدیم، یکپارچه با نمایشگر خواهد بود. وان پلاس ۶ تی را می توان یک پرچمدار میانه رو و خوش قیمت دانست که پیشرفت های منطقی و خوبی را نسبت به وات پلاس ۶ ارایه می کند. این دو تغییر کوچک اما تاثیر گذار می تواند در پیشرفته بودن این دستگاه در نگاه کاربران نیز تاثیر ویژه ای بگذارد اما به یاد داشته باشید که حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر اپتیکال هنوز کمی کند است و امیدواریم که وان پلاس از آن استفاده نکند.

نظر شما چیست؟ پیش از به پایان بردن مطلب می توان تنها نکته منفی موجود از نظر کاربران درباره وان پلاس 6T را می توان حذف جک 3.5 میلی متری صدا دانست.

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Pouya

با ناچ مخالفم ولی ناچ این خیلی قشنگه

mostafa3

ناچ ناچه دیگه یکی مثل پیکسل 3 خشکله
یکی مثل این زشت 🙂

علی شیخ زاده

ناچ پیکسل قشنگه؟?

Pouya

والا سلیقست همیشه هم گفتم ولی پیکسل افتضاحه از نظر من

Mortazavi

لطفا یه بار دیگه پیکسل۳ رو نگا کنید:)

Peiman

طراحیش واقعا بی نظیره?

Mortazavi

من نمیفهمم ، آخه چرا نمیتونن حاشیه پایین رو حذف کنند؟
مگه اپل چقدر از اینا جلوتره؟!!

واقعا گیج شدم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)