حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنباکسینگ آیفون Xr

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | اپل، تماشا کنید

احتمالا آیفون Xr کمی در ذهن شما کمرنگ شده باشد! به هر حال اپل این فاصله زمانی را گذاشت تا علاوه بر فروش بهتر تمرکز بهتر روی آیفون Xs و آیفون Xs مکس، این آیفون تازه وارد نیز میدان خود را برای دیده شدن داشته باشد، آیفونی که انتظار می رود فروش بسیار زیادی داشته باشد! از امروز درباره آیفون Xr بیشتر خواهیم خواند، ابتدا اجازه بدهید آنباکسینگ آیفون Xr را هم ببینیم، با ترنجی همراه باشید.

همانطور که در آنباکسینگ آیفون Xr می بینید، به صورت کلی می توان گفت که محتویات جعبه آیفون Xr تفاوتی با آیفون Xs نمی کند. نبود شارژر سریع، نبود تبدیل جک 3.5 میلی متری صدا به لایتنینگ و هیچ ابزار اضافه دیگری اینجا هم تکرار شده است. رنگ قرمز در رنگ های آیفون Xr مربوط به پروژه Priduct RED در حمایت از بیماران HIV است.

رنگ قرمز آیفون Xr شبیه به رنگ قرمز آیفون 8 است و اگر جایگاه فلاش دوربین تکی آن تفاوتی با آیفون 8 نمی داشت حداقل از زاویه پیش غیر قابل تشخیص بود. از نظر سخت افزاری باید گفت حافظه رم آیفون Xs و آیفون Xs Max یک گیگابایت بیشتر از آیفون Xr است و عمر باتری آیفون تن آر (iPhone Xr) بهترین عمر باتری در بین تمام آیفون هاست. خوشخبتانه چیپست اپل A12 بایونیک در قلب آن می تپد که این موضوع مهمی است.

محتویات جعبه آیفون Xr

محتویات جعبه آیفون Xr

نظر شما درباره آیفون Xr که قیمت 750 دلار برای مدل پایه با حافظه داخلی 64 گیگابایت را ارایه می کند، چیست؟ به خریدش فکر می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ehsan1102000

قشنگه ولی اصلا زیباییش در حد محصولات چینی نیس…مثل هواوی 8 ایکس

هواوی داره این گوشی رو توی هند میفروشه…. 1ترا بایت اینترنت رایگان سیم کارت هم هدیه میده….این کجا و 20 گیگ همراه اول کجا

lovenokia

سامسونگ هم قراره سه گانه Galaxy s10 رو معرفی کنه که Galaxy S10 Lite رقیب اصلی Iphone XR خواهد بود.

BeFair

اپل شارژر سریع بزار
اپل شارژر سریع بزار
اپل شارژر سریع بزار
اپل شارژر سریع بزار
اپل شارژر سریع بزار
اپل شارژر سریع بزار
اپل شارژر سریع بزار

hamid reza

اپل اونقدر شارژ سریع رو محصولاتش ارائه نداده اگه ارائه بده نقض پتنت محسوب میشه و بعد کل اندرویدی ها حتی glx هم شاکی میشن اپلو درک کن این کار انجام نشدنیه .)

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)