حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری آیفون تن آر (iPhone Xr) بهترین عمر باتری در بین تمام آیفون هاست

نوشته

5 سال قبل | 11 دیدگاه | اپل، عمر باتری

آیفون های 2018 معرفی شدند و اپل درباره عمر باتری آن ها روی سن صحبت هایی کرد. در حقیقت هنوز حجم باتری دقیق این آیفون ها هم مشخص نیست اما طبق اعداد رسمی اپل،‌ عمر باتری آیفون تن آر (iPhone Xr) بهترین عمر باتری در بین تمام آیفون هاست. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

عمر باتری آیفون های 2018

عمر باتری آیفون های 2018

همانطور که در جدول بالا می بینید، عمر باتری آیفون های 2018 در کنار آیفون های 2017 و 2016 نشان داده می شود. در بین همه این آیفون ها، آیفون ارزان قیمت تر یعنی آیفون تن آر (iPhone Xr) بهتری عمر باتری را دارد چون تا 15 ساعت وبگردی و 16 ساعت پخش ویدیو را ارایه می کند. همچنین مدت زمان مکالمه آن با آیفون Xs مکس برابر است. یکی از دلایل این عمر باتری بهتر را می توان رزلوشن پایین تر نسبت به آیفون تن اس و آیفون تن اس مکس دانست. البته نمایشگر OLED نسبت به صفحات سفید کمی نقطه ضعف هم دارد.

پس از آیفون تن آر (iPhone Xr) این آیفون تن اس مکس است که با 13 ساعت وبگردی و 15 ساعت پخش ویدیو می تواند در رتبه دوم قرار بگیرد و در نهایت آیفون Xs فقط یک ساعت وبگردی بیشتر نسبت به آیفون X دارد.

تا کنون آیفون 8 پلاس بهترین عمر باتری در بین آیفون ها بود و حالا پشت سر آیفون تن آر و آیفون تن اس مکس قرار می گیرد. به نظر پیشرفت خوبی در زمینه عمر باتری صورت گرفته اما اگر بدانید که تمام این آیفون ها می توانند سریع شارژ شوند اما شارژر سریع در جعبه هیچ کدام آن ها نیست، آن وقت از اپل دلخور می شوید!

نظر شما چیست؟ به نظر آیفون ارزان رنگارنگ قرار است برتری هایی هم به جز قیمت نسبت به دو آیفون Xs و Xs Max داشته باشد.

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

این اعداد رو خود اپل نوشته. صبر کنید تا فون آرنا و GSM آرنا هم تست کنن. اون وقت میشه گفت بهبود داشتن یا نه.

عجیبه که ظرفیت باتری گوشی های جدید اپل هنوز جایی ثبت نشده!

Naranj

چرا یک منبع گفته اس مکس ۳۳۰۰ هست که نسبت به ایفون ایکس که ۲۷۰۰ بود پیشرفت خوبی داره
بجز باتری دهی خوب شخصا بخاطر ضخامت ۷.۷ میلی این مدلها رو تحسین میکنم
شارژ سریعش هم که توی 30 دقیقه ۵۰ درصد شارژ کرده که امار خوبی هست و کلش احتمالا یکساعت ۴۵ دقیقه کامل میشه

دکتر رسول آریان

اگر آماری که دادی درست باشه، شده مثل نوت ۸
چون نوت ۸ باتری ۳۳۰۰ داره و توی یک ساعت و ۴۲ دقیقه شارژ میشه. در ضمن، نیازی هم نیست هزینه کنی و براش شارژر جداگانه بخری.

ضخامتش هم خوبه، اما موجب شده که دوربینش بیرون بزنه که جالب نیست. همچنین نتونسته از ۳۳۰۰ میلی آمپر بیشتر بندازه. مثلا نوت ۹ که ضخامتش 8.8 هست، به جاش باتری ۴۰۰۰ انداخته.
باتری ۳۳۰۰ برای صفحه ۶.۵ اینچ کم نیست؟

Naranj

بنظرم مهمتر از اعداد، نتایج واقعی هست.چرا اگر بیشتر میبود بهتر بود ولی در عمل نتیجه خوبی داره.ضمن اینکه باتری ال هم گذاشته.نکته بعدی وزن گوشی هست که باید مراقب بود.در کل سازنده همه پارامتر ها رو باید در حد استاندارد نگه داره اگر نه وزن میشد 230 گرم جالب نبود
برامدگی دوربین هم بله اگر نبود بهتر بود

علی شیخ زاده

تجربه ثابت کرده اپل در روز معرفی روی هر قسمتی مانور بیشتر داد اون بخش عالی خواهد بود و هر عدد و رقمی اعلام کرد با کمترین درصد خطا همراه هستن
به نظرم اون حرفایی ک در مورد افزایش عمر باتری حدود نیم ساعت و یک ساعت همه درست هستن
و در مورد دوربین احساس میکنم اون رتبه ای که باید میاوردن و نیاوردن چون بیشتر روی امکانات دوربین مانور دادن و زیاد به افزایش کیفیت اشاره نکردن
اگرم بهتر شده کیفیت، بهترین نشده

Naranj

درسته امار و ارقام فضایی نداده ولی انگار روی کیفیت جزئیات زیادی رو ارتقا داده که اینها با کار کردن چند ماهه بتدریج ادم متوجه میشه

مخصوصا دو سیم کارته شدنش که قبل از معرفی شما تاکید داشتی که دو سیم کارته اپل با دو سیم کارته اندرویدی ها فرق داره. من هنوز منتظرم که شما بهم بگی چه فرقی داره!

با آقای شیخ زاده هستم.

دقیقا گفتم با اندرویدی ها فرق داره اما شما گفتی اپل با شماها چه کرده که حتی دوسیمکارتشم متفاوت میدونید آقا رسول اولا فرقش اینه که دوسیمکارت یکی به صورت سیم فیزیکی و دومی ای سیمه دوم اینکه سیمکارت دوم تنها در ۸ کشور پشتیبانی میشه فک کنم این معنیش تفاوت باشه?
البته ممکنه بازم تفاوت هایی باشه که به مرور زمان مشخص میشه

Naranj

آقای آرین این آیفون ایکس آلیس مکس الان ۶.۵ اینچ واقعی نیست چون هم ناچ داره و هم نسبت ۹ به ۱۸.حتی خود اپل هم گفته در عمل کمتر از این هست.الان مساحت دقیق این مدل چقدر هست و تقریبا معادل چند اینچ واقعی میشه؟ اینچ واقعی منظورم یک گدشی بدون ناچ با نسبت ۱۶ به ۹ هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)