حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید 9 گلکسی نوت 9 آیکون های رنگی نوتیفیکیشن در نمایشگر همیشه روشن دارد

نوشته

5 سال قبل | 12 دیدگاه | آپدیت اندروید 9، تماشا کنید، سامسونگ

یک ماه پیش در ترنجی خواندیم آپدیت اندروید 9 گلکسی اس 9 پلاس در دست تست است. یک هفته پیش از آن با اسکرین شات هایی آپدیت اندروید 9 گلکسی اس 9 رابط کاربری سامسونگ اکسپرینس 10 را نشان می داد. پس از آن نگاه ویدیویی به آپدیت اندروید 9 گلکسی اس 9 را داشتیم و در نهایت تا حدودی جزئیات آپدیت اندروید 9 سامسونگ مشخص شد. حالا در ویدیویی جدید می بینیم که آپدیت اندروید 9 گلکسی نوت 9 آیکون های رنگی نوتیفیکیشن در نمایشگر همیشه روشن دارد. این ویدیو از آپدیت آزمایشی اندروید 9 گلکسی نوت 9 تهیه شده و در ادامه با هم آن را خواهیم دید، با ترنجی همراه باشید.

 

همانطور که دیدید بیشتر تغییرات تقریبا همان مواردی است که در اندروید ۹ آزمایشی گلکسی اس ۹ دیدیم. موضوع جدیدی که این جا وجود دارد و من فکر می کنم مهم ترین کمبود دیگر پرچمدارهای بازار از جمله آیفون به شمار می رود، نمایشگر همیشه روشن یا AOD است. اینجا حالا شاهد یک پیشرفت خوب هستیم، آیکون های نوتیفیکیشن ها بزرگ تر و رنگی شده اند که این را شخصا خیلی مهم می دانم و مفید است.

آپدیت اندروید ۹ گلکسی نوت ۹

آپدیت اندروید ۹ گلکسی نوت ۹

باقی رابط کاربری اینجا در آپدیت آزمایشی اندروید ۹ گلکسی نوت ۹ به ما تم سیاه را نشان داد که قبلا وجود نداشت و جالب است وقتی خاموش باشد کل رابط کاربری سفید نشد. ما فکر می کنیم این یک باگ باشد. ژست های حرکتی هنوز در این بیلد کامل نیستند اما حالا می دانیم که می تواند با وجود دکمه های روی صفحه یا بدون آن ها فعال شود. همچنین منوی برنامه های اخیر حالا شبیه اندروید ۹ است و برای جا به جا شدن بین برنامه ها می توانید روی منوی پایین سوایپ کنید و برای ورود به برنامه ای که روی آن هستید کافی است انگشت خود را بردارید.

آپدیت اندروید ۹ گلکسی نوت ۹

آپدیت اندروید ۹ گلکسی نوت ۹

موضوع مهمی که دوباره دوست دارم به آن اشاره کنم «نیم صفحه های خالی» در تمام رابط کاربری از جمله تنظیمات سریع، منو تنظیمات و مثلا نرم افزار پیام پیش فرض سامسونگ (که حالا آیکون جدید دارد) است. این نیم صفحه نه باگ و نه حذف خواهد شد، این مفهومی با خود دارد و آن بهینه سازی برای موبایل های نمایشگر بزرگ است تا دست کاربر در ابتدا راحت به بالای صفحه برسد و سپس می توانید سوایپ کنید تا محتوا بالاتر برود.  این یک تغییر هوشمندانه و مفید است که آن را تحسین می کنیم.

نظر شما چیست؟ احتمالا تا پیش از سال نو میلادی شاهد آپدیت اندروید ۹ سامسونگ نباشیم اما نظر شما درباره تغییرات چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Pouya

سام دیر اپدیت میده ولی اساسی و پر از تغییرات ?شنیدم برای اس ۹ تا اوایل اسفند میاد که از اونجایی که گوشی من رامش ایرانه باید بیشتر صبر کنم دیرتر اپدیتا رو میگیره?

Pouya

یکی بهم گفت رام ایران دیر تر میگیره ولی چون دیرتر میگیره اگر باگی چیزی باشه تو اون رام هایی که اول از همه میگیرن مشخص میشه و تا زمانی که برسه ب رام ایران رفع میشه و وقتی من اپدیت کنم خود به خود اون باگ ها رفع شده درست میگن؟

کهکشان

هیچ ربطی نداره ! رام های مناطق مختلف فقط csc متفاوت دارن بیس همه رام ها یکیه البته شاید بعضی برنامه های پیش فرض مث تقویم یا این جیزا باهم فرق داشته باشن ولی معمولا بعد از نصب رام اصلیه

Milad7

دوستان سامسونگي كسي اطلاع داره قابليت و امكانات اج اسكرين مثل اج لايتينگ روي نوت ٩ با اس ٨ و اس ٩ يكسانه؟

Amin

در صورت یکی بودن ورژن اکسپرینس؛
بله

BeFair

منم رو گوشی دوستم دیدم، باحاله

کهکشان

از شفافیت نوتیفیکشن ها و پنلش خیلی خوشم اومد بخصوص انیمیشن های جدید

Mortazavi

انصافا سامی آپدیت های کاملی میده فقط یکم دیر میده

Komeil

سلام اقای عطایی
ی سوالی داشتم الان گوشی من اس۹پلاس سفارش انگلیسه ینی از انگلیس گرفتم اگ اپدیت بیاد برامنم میاد یا ن؟؟چون الان ایران هستمو میگم ینی الان رام گوشی من فرق داره با بقیه ک تو ایران خریدن؟؟؟؟

Komeil

خیلی ممنونم ازتون

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)