حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بنچمارک گیکبنچ وان پلاس 6T لو رفت، سیستم عامل اندروید 9

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

دو هفته پیش بود که در ترنجی خواندیم تاریخ معرفی وان پلاس 6T لو رفت و 25 مهرماه تاریخی است که احتمالا پرچمدار نیمه دوم سال 2018 این زیرمجموعه BBK Electronics معرفی می شود. از آن جا که فاصله زیادی با آن تاریخ نداریم انتظار داریم اطلاعات بیشتری درباره وان پلاس 6T لو برود! امشب بنچمارک گیکبنچ وان پلاس 6T با اندروید 9 لو رفته است و در ادامه نگاهی به آن خواهیم داشت، با ترنجی همراه باشید.

بنچمارک وان پلاس 6T

بنچمارک وان پلاس 6T

ابتدا مهم ترین نکته این بنچمارک وان پلاس 6T را مرور می کنیم،‌اندروید 9! بله، به نظر می رسد که وان پلاس پس از سونی دومین شرکتی خواهد بود که موبایل خود را با جدیدترین نسخه سیستم عامل، یعنی اندروید 9 ارایه می کند. این یعنی وان پلاس 6T تا اندروید 11 آپدیت خواهد شد و خبر مهمی است.

قدرت چیپست اسنپدراگون 845 با 8 گیگابایت حافظه رم که برای مشخصات سخت افزاری وان پلاس ۶ تی در نظر گرفته شده اند در این بنچمارک جایی حدود همان قدرت وان پلاس ۶ است اما مهم این است که همان وان پلاس۶ هم از خیلی از موبایل های اندرویدی و حتی آیفون های روز می تواند سریع تر ظاهر شود، پس از این جهت نگرانی وجود ندارد.

از دیگر اطلاعاتی که درباره وان پلاس 6T داریم بریدگی نمایشگر قطره طور است که به نظر ما برای موبایلی بدون سیستم تشخیص چهره ۳ بعدی واقعا همین سیستم باید انتخاب شود. در بخش نمایشگر اما موضوع مهم دیگری هم وجود دارد که وان پلاس اگر درباره آن روزی یک توییت رسمی نزند، خوابش نمی برد (!) و آن حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر وان پلاس 6T است.

بله، وان پلاس 6T حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر خواهد داشت که رسما تایید شده از نوع اپتیکال است و این یعنی سرعت خیلی بالایی ندارد اما خب، این نسل اول است و احتمالا وان پلاس 7 از حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر بهتری بهره ببرد. با توجه به حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر،‌ نوع پنل مانند وان پلاس 6 از نوع Super AMOLED خواهد بود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید وان پلاس 6T دستگاه جذابی خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کهکشان

بزرگترین مزیت وان پلاس داشتن خصوصیات پرچمدارا با قیمت خیلی ارزان هست
قراره تو رابط کاربری و دوربینشم تغییرات خوبی بده خیلی عالیه

Milad7

وان پلاس اگر درباره آن روزی یک توییت رسمی نزند، خوابش نمی برد (!) و آن حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر وان پلاس 6T است.

=))

BeFair

جالبه که اندروید 9 باهاش بیاد و تا اندروید 11 آپدیت بشه

Pouya

اسنپ ۸۴۵ و ۸ گیگ رم چه سرعتی شود?

علی شیخ زاده

میشه گفت آیفون اندرویدی هاست از نظر سیاست فروش و بعضی چیزای دیگه

البته نوشتید دومین شرکتی که گوشی با اندروید ۹ ارایه میکنه بعد از سونی ولی فک کنم سومین شرکت باشه چون میت ۲۰ هم با اندروید ۹ ارایه میشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)