حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بنچمارک گیکبنچ شیائومی می ۶ اس (Xiaomi Mi 6s) لو رفت، اندروید 9 و اسنپدراگون 835

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | شایعات، شیائومی

ابتدا بگویم که تصور اصلی مطلب تزئینی بوده و مربوط به شیائومی می ۶ ایکس (Xiaomi Mi 6X) یا همان شیائومی Mi A2 است. تا کنون شیائومی در خانواده می 6 دو عضو معرفی کرده که به نظر می رسد سومین آن ها باید شیائومی می ۶ اس (Xiaomi Mi 6s) باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا بنچمارک گیکبنچ شیائومی می ۶ اس (Xiaomi Mi 6s) که اندروید 9 و اسنپدراگون 835 را به ما نشان می دهد، بررسی کنیم.

دو بنچمارک گیکبنچ بالا از شیائومی می ۶ اس (Xiaomi Mi 6s) ثبت شده و استفاده از چیپست پرچمدار سال گذشته یعنی اسنپدراگون 835 را نشان می دهد. همچنین حافظه رم 6 گیگابایتی در کنار این چیپست ارایه خواهد شد. امسال ال جی نیز در راهبردی مشابه ال جی جی 7 وان را با چیپست اسنپدراگون 835 و ال جی جی 7 فیت را با اسنپدراگون 821 رسما رونمایی کرد که به عنوان میان رده های لوکس این شرکت ارایه شده بودند.

سیستم عامل اندروید 9 برای شیائومی می ۶ اس (Xiaomi Mi 6s) می تواند یک برگ برنده مهم باشد، درست مثل وان پلاس 6T که بنچمارک گیکبنچ با اندروید 9 آن را در ترنجی دیدیم. اطلاعات بیشتری درباره شیائومی Mi 6s وجود ندارد و تقریبا می توان گفت این اولین شایعه مرتبط با آن است. البته با وجود شیائومی می 8 لایت شاید کار این میان رده جدید کمی سخت باشد اما چیپست اسنپدراگون 835 نسبت به اسنپدراگون 660 (در می 8 لایت) جذاب تر است.

نظر شما چیست؟‌ فکر می کنید شیائومی می ۶ اس می تواند دستگاه جذابی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

اسنپدراگون 835 و اندروید 9! جالبه! شیائومی اینقدر موبایل داره که من دقیقا الان نمی دونم فاز این جدیده چیه!
کاش دولت یکم از چین با یوان گوشی وارد کنه و به قیمت معادل دلاری 4200 بده، چقدر عالی میشه

علی شیخ زاده

انقد میانرده داره آدم باید واسه یادگرفتن تنها اسمشون دوره ببینه?
جالب اینه هر مدلی هم میزنه موفق میشه و فروش بالایی دارن

siavash-t

دیگه خودمون هم عملا تنها پولمون به گوشی های میانرده می رسه.

siavash-t

” نظر شما چیست؟‌ فکر می کنید شیائومی می ۶ اس می تواند دستگاه جذابی باشد؟ ”

تا موقعی که قیمت گوشی هاش رو پایین و در حد متوسط (نسبت به بقیه برندها) نگه داره، فروش بالایی داره. نمونه اش OP که تا زمانی که قیمت گوشی هاش نسبت به بقیه پایین تر بود (با وجود سخت افزار یکسان یا بهتر از بقیه پرچمدارها) فروش بالایی داشت و باعث موفقیت و فروش بالایی برای این شرکت شد.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)