حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا ۸.۱ با اسنپدراگون ۷۱۰ و اندروید ۹ دیده شد

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | شایعات، نوکیا

درست است که نوکیا ۸ زمانی پرچمدار این شرکت بود اما به نظر می رسد قسمت نوکیا ۸.۱ یک میان رده لوکس بودن است. امروز بنچمارک گیک بنچ نوکیا ۸.۱ (Nokia 8.1) منتشر شده است که در آن چیپست اسنپدراگون ۷۱۰ و اندروید ۹ دیده می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

نوکیا ۸.۱

نوکیا ۸.۱

همانطور که در این بنچمارک مشخص است، چیپست اسنپدراگون ۷۱۰ (Snapdragon 710) در قلب میان رده لوکس جدید نوکیا خواهد تپید. همانطور که در ترنجی خواندیم اولین موبایل سامسونگ با چیپست اسنپدراگون 710 اوایل سال 2019 عرضه می شود و تا کنون میان رده های لوکسی با این چیپست از سوی نوکیا اوپو و ویوو رسما معرفی شده‌اند. این دستگاه ها عبارت اند از: نوکیا ۷.۱ پلاس، اوپو R17 پرو و ویوو Nex A که اولین آن ها همین نماینده ویوو است.

حافظه رم ۴ گیگابایت خواهد بود که احتمالا نسخه پایه نوکیا ۸.۱ را شاهد هستیم. نکته مهم Nokia 8.1 را می توان اندروید ۹ دانست که این یعنی آپدیت تا اندروید ۱۱ و این قابل توجه است.

احتمال دارد که نوکیا ۸.۱ با نمایشگر دارای بریدگی عرضه شود هم کم نیست. همانطور که بالاتر هم خواندید نوکیا چندی پیش نوکیا ۷.۱ پلاس را با اسنپدراگون ۷۱۰ رونمایی کرد و پیش از آن نوکیا ۷.۱ معرفی شده بود. این روزها در حالی که بازار میان رده های نوکیا گرم است ما مشتاق دیدن پرچمدار افسانه ای آن ها با دوربین پنج گانه هستیم!

نظر شما چیست؟ فکر می کنید نوکیا ۷.۱ پلاس با نوکیا ۸.۱ چقدر متفاوت باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
lovenokia

شاید نخسه گلوبال X7 و بدون ناج باشه .
به نظرم نداشتن رابط کاربری درست و حسابی دلیل عدم استقبال زیاد از این برند هست .
درسته که رابط کاربری Android One باعث آپدیت بهتر و سریع تر میشه ولی به نظرم نباید تجربه کاربری رو فدای سریع تر دریافت کردن آپدیت کرد.

BeFair

نوکیا جان چندتا میان رده بزنی خسته میشی؟!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)