حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بسته بندی پیکسل 3 ایکس ال لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | شایعات، گوگل

ما تا به حال دو جعبه گشایی یا همان آنباکسینگ از پیکسل 3 ایکس ال در ترنجی دیده ایم پس احتمالا جعبه یا همان بسته بندی دستگاه را هم باید دیده باشیم اما پاسخ خیر است، ندیده ایم! جای نگرانی نیست، امشب بسته بندی پیکسل 3 ایکس ال لو رفته و در ادامه با هم آن را می بینیم، با ترنجی همراه باشید.

این بسته بندی نهایی تجاری برای ارایه به بازار پیکسل 3 ایکس ال (Pixel 3 Xl) است و خود پرچمدار 2018 گوگل را هم که در تصویر می بینید. نام دستگاه و دوربین تکی و طراحی قاب پشتی کاملا روی بسته بندی مشخص است و پیکسل 3 ایکس ال در کنار جعبه روشن است. در تصویری جداگانه نیز منوی تنطیمات آن که به زبان چینی است قابل ملاحظه است.

چیزی مشخص است بریدگی نمایشگر عمیق و حاشیه هایی است که خیلی کم به نظر نمی رسد و شبیه به محصولات درجه دومی است که تلاش دارند به مانند موبایل های پرچمدار دیده شوند. این حداقل حس ماست و انتظار داشتیم گوگل خیلی بهتر از این ها عمل کند ولی اگر واقع بین باشیم و به طراحی های قبلی گوگل نگاه کنیم، هیچ وقت به روزترین و بهترین طراحی ها را نداشته اما این به معنی خاص نبودن آن ها نیست.

به هر حال فکر نمی کنم حالا دیگر اطلاعات نادانسته زیادی درباره پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال وجود داشته باشد و تا هفدهم مهرماه و معرفی رسمی آن شاید باید علاوه بر تحمل کردن تیزرهای لوس (!) گوگل، شاهد چند شایعه دیگر باشیم. نظر شما چیست؟ فکر می کنید پرچمدراهای 2018 گوگل هیچ عملکرد بهتری حداقل در بحث فروش نسبت به نسل های قبلی خود داشته باشند؟ ابرافشاگری پیرامون پیکسل 3 ایکس ال را به یاد دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Pouya

بی چاره گوگل همه چیزش لو رفته

علی شیخ زاده

کی بود میگفت ناچ پیکسل خوشگله؟?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)