حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشکل مدیریت رم پیکسل ۳ با آپدیت برطرف می شود

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | گوگل

ما می دانیم که پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال مشکل مدیریت رم دارند. این به وضوح در تست سرعت هایی که با هم دیده ایم وجود دارد و همچنین در زندگی روزمره به خصوص پس از باز کردن دوربین شاهد آن هستیم. امروز گوگل رسما اعلام کرده است که مشکل مدیریت رم پیکسل ۳ با آپدیت برطرف می شود، البته به نوعی! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

اینکه در سال ۲۰۱۸ پرچمداری با ۴ گیگابایت حافظه رم ارایه کند باید انتظار مشکلاتی در مدیریت رم را داشته باشید. گلکسی اس ۹، پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال و اکسپریا ایکس زد ۳ از جمله دستگاه هایی هستند که با ۴ گیگابایت حافظه رم ارایه شده اند و در بین آن ها نماینده گوگل حسابی در بحث مدیریت رم مشکل دارد.

گوگل به صورت رسمی به مشکل مدیریت رم پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال بازخورد داده و وعده داده که با آپدیت نرم افزاری برطرف خواهد شد. واکنش گوگل این بود:

ما در هفته های آتی آپدیت نرم افزاری ارایه می کنیم که اجازه نمی دهد برنامه ها در برخی شرایط از پس زمینه بسته شوند.

این البته دید آن “به نوعی” است که بالاتر نوشتیم. گوگل گفته است در “برخی شرایط” و این به معنی برطرف شدن کامل مشکل مدیریت رم پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال نمی تواند باشد. اگر می پرسید این آپدیت چه زمانی برای پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال ارایه می شود باید بگوییم که حداقل تا ماه آتی میلادی باید صبر کنید.

فکر می کنید گوگل بتواند مشکل مدیریت رم پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال را برطرف کند؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
CAPCOM

در برخی شرایط،
این یعنی مشکل مدیریت بیشتر سخت افزاریست
البته باروت کردن و اضافه کردن فضای بیشتر به رم از حافظه اس دی کارت با نرم افزارهای مختلف میشه مشکل رو حل کرد که فکر نکنم کسی حاضر به انجام چنین کاری باشه
اینم نرم افزارش
ROEHSOFT-RAM-Expander-SWAP-3.66.apk

BeFair

بله منم همین فکر رو می کنم
بهتره ولی گوشی روت نشه

BeFair

عملکرد خوبی نداشت گوگل کلا امسال، سال بعد مگر کاری بکنه

siavash-t

فکر کنم بالاخره گوگل هم مثل اپل شروع به ساخت گوشی مخصوص به خودش بکنه. البته از طریق خرید یه شرکت سازنده موبایل، والا الان هم داره می سازه. یا اینکه کلا بیخیال این قضیه بشه.

CAPCOM

گوگل زمان موتورولا نکسوس۶با اسنپ ۸۰۵ اقا این اسنپ ۸۰۵ گمنام از دنیا رفت خیلی قوی بودو مشکلش ۳۲ بیتی بودن بود، گوگل بود یا اون نکسوس ۹ اچ تی سی ماله الجی ام نکسوس ۵و۵ایکس خوب درخشید ند خلاصه خبری ازاین مشکلات نبود الان از گوگل پیکسل همش داره سوتی میده معلوم نیست انگار میخوان خودکشی کنند وقتی سیستم عامل و نرم افزارهای سیستمی سنگین باشن رم همیشه ومخصوصا درحال اتصال به اینترنت همش درحال پردازش پر میشه، سیستم عامل اندروید هم هرسال با آپدیت و اضافه شدن امکانتوگرافیکهای متنوع سنگین و حجیم تر میشه پس رم ۴ کار احمقانه ایه الان نرمالش برای یه کابر فعال ۸ وبرای کاربر حرفه ای باید بالای ۱۰ گیگ باشه

siavash-t

البته اگه درست یادم باشه اون موقع هم نکسوس ها مشکل دار بودند. مخصوصا 5x ساخت الجی که بیشتر مشکل داشت. ولی درسته، مشکلاتشون کمتر از سری پیکسل بود.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)