حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مقایسه حالت شب دوربین پیکسل ۳ ایکس ال با هوآوی میت ۲۰ پرو و وان پلاس 6T

مدت زیادی است که حالت ویژه شب در رابط کاربری دوربین موبایل های ما وجود دارد اما در حقیقت آن چیزی که باید نیست. هوآوی چند نسلی هست که حالت ویژه شب دارد و کمی بیشتر طول می کشد تا تصویر را ثبت کند اما خروجی خیلی جذاب تر از حالت عادی است. در هوآوی میت ۲۰ پرو این ویژگی به لطف لرزشگیر هوش مصنوعی خیلی بهتر هم شده است. گوگل امسال ویژوال کُر گوگل روی عکاسی در شب تمرکز ویژه ای دارد. حتما به یاد دارید که در ترنجی دیدیم دوربین پیکسل ۳ با حالت Night Side در شرایط نوری ضعیف به شکل وحشتناکی قدرتمند است. وان پلاس نیز در وان پلاس 6T در حد وسع یک موبایل ۵۲۹ دلاری تلاش کرده تا دوربین این دستگاه در شرایط نوری ضعیف عملکرد خوبی داشته باشد و به قول خودش قابلیت NightScape دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا مقایسه حالت شب دوربین پیکسل ۳ ایکس ال با هوآوی میت ۲۰ پرو و وان پلاس 6T را داشته باشیم و ببینیم دستپخت کدام یک از این شرکت ها دلچسب تر است.

فکر می کنم تصویر اصلی مطلب تا حدود زیادی آن چیزی که در ویدیو مقایسه حالت شب دوربین پیکسل ۳ ایکس ال با هوآوی میت ۲۰ پرو و وان پلاس 6T خواهید دید را مشخص می کند. البته اینطورها هم نیست که حالت NightScape وان پلاس 6T خیلی دست و پا بسته باشد اما در مقایسه با رقبا خیلی قابل افتخار نیست. مثلا وان پلاس خیلی تاکید داشت که حالت شب ما کمتر ۲ ثانیه طول می کشد و این مشخصا به حالت شب هوآوی که تا ۴ ثانیه زمان نیاز دارد اشاره می کند اما می بینیم که آگوریتم حذف سوژه های متحرک در هوآوی میت ۲۰ پرو خیلی بهتر از وان پلاس 6T است. البته فکر می کنم که وان پلاس بتواند در آپدیت نرم افزاری این موارد را برطرف کند.

بین حالت شب دوربین هوآوی میت ۲۰ پرو با با حالت Night Side گوگل پیکسل ۳ ایکس ال مشخصا برنده را می توان نمونه گوگل دانست، می بینید که در بزرگنمایی ۳ برابر حتی با وجود پیکسل ۳ ایکس ال لنز تله ۸۰ میلی متری (زوم ۳ برابر اپتیکال که در هوآوی میت ۲۰ پرو وجود دارد) ندارد اما کیفیت خروجی و شارپنس بالایی ارایه می کند.

نظر شما چیست؟ کدام یک را می پسندید؟ مشخصا در جزئیات گوگل یک سر و گردن بالاتر از رقباست، توجه شما را به برش زیر جلب می کنم:

اشتراک در
اطلاع از
19 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

کار گوگل خیلی خوب بوده و تنها نقطه ضعف دوربین آیفون همین حالت شبه

اپل، روح فناوری :)

حرف شما درست ولی دوربین آیفون Xs برتری داره که هنوز هیچ شرکتی بهش نزدیک هم نشده و اون فیلم برداری HDR در دوربین سلفی و اصل هست که عالیه

chalton

برتری کامل با گوگل،واقعا دوربین پیکسل 3 xl خوبه،فقط طراحی این گوشی کاملا داغونه و یه طراحی کپی در کپی انجام داده.صفحه نمایش عالی و دوربین عالی که در این تست برتری کامل خودش رو به رقباش نشون میده.

jake

عالیه پیکسل3

کهکشان

دوربین گوگل یه چیز دیگس

البته آقای عطایی اونطور که من مقایسه هارو دیدم ( حالت عادی در برابر نایت ساید خود گوگل ) یه مقدار اوراکسپوز میکنه منابع نور رو یعنی درواقع فرق چندانی با همون باز گذاشتن شاتر (حالا 2 یا 4 ثانیه ) دوربینای قبلی سامی نداشت ! نمونه عکساییم که گرفتم آپلود کردم نمیدونم دیدین یا نه ولی به همین اندازه شگفت انگیز بود

آفرین به این قاطعیت و بی طرفی آقای نویسنده

کهکشان

کسی از تو نظر نخواست ! تو اپل رو برتر نمیدونی تو فقط ضد سامسونگی متعصب عقده ای سوخته

https://youtu.be/iJ3Bre4D52I

این مقایسه کامل تر هست بین پیکسل ۳ و میت ۲۰ پرو

کهکشان

مقایسه رو دیدم علی الحق که دوربین پیکسل عالیه

کهکشان

والا چیزی که ما دیدیم اوراکسپوز شده بود خواستین تا ۷ ، ۸ تا لینکم بدم

کهکشان

چطور خودتون فقط برا باتری 300 تا تست میذارین حالا رسید به ما همین یه دونه کافیه ؟
از طرفی این ویدئو که شما گذاشتید مقایسه حالت شب بین سه تا برنده ! منظور من مقایسه آن و آف نایت ساید خود پیکسل هست که مشخصتره اوراکسپوز شده
اینم دوتا لینک
https://www.youtube.com/watch?v=lOznY7cU8js

https://www.youtube.com/watch?v=OTavvsitB3M

کهکشان

اینم شات هاش واسه کسای که حوصله دیدن کلیپو ندارن

http://uupload.ir/files/h0y_1.jpg
http://uupload.ir/files/ccce_2.jpg
http://uupload.ir/files/qsd_3.jpg

pouya

تو هر پستی به هرکی ی چی میپرونی از اون هیکل و سنت خجالت بکش شخصیتم خوب چیزیه

که ی سریا اینجا ازش عاجزن

کهکشان

با کی بودی ؟

علی شیخ زاده

نرم افزار نرم افزار نرم افزار?
تو این مقایسه پیکسل اول میت دوم و وانپلاس سوم

Naranj

فقط لطفا وان پلاس رو توی مقایسه پرچمدارها نیارید هیچ چیزش به پرچمدار نمیخوره

Peiman

واقعا عملکرد دوربین پیکسل جای هیچ حرفی رو باقی نمیزاره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)