حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیکسل 3 ایکس ال (Pixel 3 XL) تاریخ 17 مهرماه معرفی می شود

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | شایعات، گوگل

سه هفته پیش بود که احتمالا تاریخ رسمی معرفی پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال احتمالا 12 مهر باشد. خب باید بگوییم گزارش های جدید 5 روز دیرتر را به ما نشان می دهند. امشب شنیده می شود که پیکسل 3 ایکس ال (Pixel 3 XL) تاریخ 17 مهرماه معرفی می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

برای مقایسه با تاریخ معرفی پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال بد نیست بدانید که آن ها تاریخ 4 اکتبر رونمایی شدند اما امسال به نظر می رسد که پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال قرار است 9 اکتبر برابر با 17 مهرماه رونمایی شوند. این گزارش از بلومبرگ منتشر شده است.

اگر توجه کرده باشید تا کنون تمام شایعات پیرامون پیکسل 3 ایکس ال بوده و هیچ تصویری از پیکسل 3 منتشر نشده است. ما ابر افشاگری گوگل پیکسل 3 ایکس ال (Pixel 3 XL) و آنباکسینگ آن را در ترنجی دیده ایم اما پیکسل 3 کوچکترین رخی ننموده است!

با توجه به آماده بودن پیکسل 3 ایکس ال به نظر می رسد که دلیل تاخیر 5 روزه نسبت به گزارش قبلی را بتوان در پیکسل واچ (Pixel Watch) یا پیکسل بوک (Pixel Book) دانست، چون قرار است نسل جدید آن ها نیز در هفدهم مهرماه رونمایی شود.

نظر شما چیست؟ برای این مراسم هیجان دارید؟ به هر حال مراسم گوگل است و با تمام آن که خیلی موارد را درباره یکی از دستگاه هایی که در آن رونمایی خواهد شد می دانیم اما باز هم مرور آن بی تاثیر نیست.

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

تا قبل از 17مهر ماه چند میلیون فروش کرده
معرفی چی چی
این گوگل عجب ? هست

ali.k77

کامنت های دو پست قبلی ( مقایسه دوربین نوت و پیکسل _ رنگ بندی xz3) رو دیدم واقعا بهتره برای برخی کاربران خصوصا سینه چاکان سامسونگ و سونی سلسه مطالبی در نکوهش! تعصب خشک و خالی در سایت گذاشته بشه. واقعا این حجم از توهین و تعصب غیرقابل تحمله

s.p.a.r.r.o.w

جالبیش اینجاست ن به کسی چیزی می رسه ن واسشون نون و آب می شه ولی باز هم ادامه می دن باز هم حرص می خورن باز هم توهین می کنن و اخرش هیچ سودی به حال کسی نداره. آقا هر دو برند خوبن هرکی به برند خودش بچسبه انتقاد سالم داری بکن ولی توهین نکن ناسلامتی هم وطنین. اینجور کامت ها رو می بینم نمی دونم بخندم یا گریه کنم.

علی شیخ زاده

احتمالا سهامدارای بعضی شرکتا با اکانت ایرانی اومدن از برند و سهامشون دفاع کنن

Peiman

نیازی به معرفی نیست ک ?
به نظرم بخش معرفی پیکسل ۳ ایکس ال رد کنند و بگن خودتون همه چی رو میدونید ???

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)