حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اطلاعاتی درباره 5 دوربین ال جی وی 40 منتشر شد

نوشته

5 سال قبل | 8 دیدگاه | ال‌جی، شایعات

ال جی وی 40 (LG V40) پنج شنبه همین هفته یعنی 12 مهرماه رسما معرفی خواهد شد. حدودا یک ماه پیش بود که مشخصات 5 دوربین ال جی وی 40 (LG V40) لو رفت و ما تقریبا همه چیز را درباره جذاب ترین بخش پرچمدار نیمه دوم سال 2018 ال جی می دانیم. حالا امروز اطلاعاتی جدید درباره 5 دوربین ال جی وی 40 از سوی Evleaks منتشر شده که به نظر می رسد بخشی از اطلاعات رسمی معرفی ال جی وی 40 باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا آن را مرور کنیم.

مشخصات دوربین سه گانه ال جی وی 40

LG V40 Triple Camera

LG V40 Triple Camera

همانطور که در تصویر بالا می بینید، خوشبختانه دوربین سه گانه ال جی وی 40 تینکیو با سه اپتیک متفاوت عرضه خواهد شد و این می تواند همان استفاده صحیح از سه دوربین روی موبایل باشد. تا کنون سه راهبرد متفاوت در دوربین های سه گانه هوآوی پی 20 پرو، اوپو R17 پرو و سامسونگ گلکسی A7 2018 دیده ایم که به جز کاربرد اوپو، کاربردهای هوآوی و سامسونگ کاربرد کمتری داشته اند.

پیش از این در ترنجی خواندیم که برای دوربین سه گانه اصلی ال جی وی 40 (LG V40) شاهد سه اپتیک متفاوت هستیم. گفته می شود که سه دوربین 12+16+12 مگاپیکسلی روی آن ارایه خواهد شد که به ترتیب با f/1.5، f/1.9 و f/2.4 ارایه می شوند. بعید نیست دوربین 12 مگاپیکسلی با f/2.4 یک دوربین تله با دو برابر زوم اپتیکال باشد. همچنین دوربین 16 مگاپیکسلی با f/1.9 باید یک دوربین فوق عریض با فوکوس ثابت باشد و دوربین 12 مگاپیکسلی با f/1.5 دوربین اصلی در نظر گرفته شود. دوربین دوگانه سلفی ال جی وی 40 رزلوشن 8+5 مگاپیکسلی دارد که اطلاعات بیشتری از آن منتشر نشده است.

حالا همانطور که در تصویر بالا می بینید، موقعیت این دوربین ها روی قاب دوربین سه گانه ال جی وی 40 مشخص شده است. ما حدس می زنیم که دوربین تله دارای 3 برابر زوم اپتیکال باشد اما هنوز قطعی نیست. دوربین سلفی نیز به قرار زیر خواهد بود:

LG V40 Dual Selfie Camera

LG V40 Dual Selfie Camera

قرار است که دوربین سلفی دوگانه ال جی وی 40 دارای یک دوربین فوق عریض و یک دوربین عادی باشد. اینجا همان پرسشی پیش می آید که هنگام عرضه ال جی وی 10 مطرح شد و آن این است: “اگر یک دوربین فوق عریض سلفی داریم، چه احتیاجی به یک دوربین عادی هست؟” پاسخ مشخص است، دوربین فوق عریض عموما در گوشه اعوجاج دارد و در ثانی، بازاریابی قوی پیرامون این پرچمدار نیاز به چنین تعداد دوربینی دارد، پس اجازه بدهید داشته باشیمش!

نظر شما چیست؟ طرفدار موبایل های “پُر دوربین” هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
امیرحسین ملکی

من بالاخره نفهمیدم کاربرد دوربین سوم اوپو آر۱۷ پرو چیه؟
آقای عطایی ممنون میشم اگر اطلاعاتی در این مورد بدین…

امیرحسین ملکی

نه خب منظور من اینکه هیچگونه اطلاعات بیشتری از این لنز ارایه نشده!
یعنی هیچ بررسی روی امکانات این لنز و اینکه کجا به درد میخوره در نرم افزار های مختلف یا بازی ها توی اینترنت نیست.
فقط تو روز معرفی تو یک ویدیو کوتاه گفتن که فلان سنسور با کاربرد شبیه کینکت هست!

BeFair

ایده خوبیه، کاربردی باشه دوربین ها، حالا هر چقدر دوست داره باشه، ولی دکوری مسخره اس

mosayebso

سلام
اطلاعات بیشتر در مورد دوربین ها:
دوربین تله فوتو گویا ۸۰ میلیمتری هست که میشه زوم ۳ برابر
اما چیزی که اینجا ازش اسم نبرده اینه که لرزشگیر اپتیکال روی سنسور تله فوتو هست یا نه
مورد بعدی و مهم اینه که چرا سنسور اصلی دوباره پیکسل های کوچکی داره!!! چرا رزولوشن ۱۲ رو برای عکاسی عالی تو شب انتخاب نکرده؟!
ال جی همیشه باید تو یه جا کم بزاره!!!

کهکشان

دیافراگم 1.5 ممکنه در روز تصاویر شارپی نگیره ! و اعمال شارپ نرم افزاری هم نویزو بالا ببره !

vahidbaharlouei

مثل نات؟!؟

siavash-t

اینکه پشت دوربینش ۴ تایی نیست خیلی خوبه. دوربین ۴ تایی گوشی رو خیلی زشت می کنه. ولی برام سواله که نمی شد شرکت ها عوض اینکه تعداد دوربین رو بالا ببرند، به فکر ساختن یه لنز یا دوربین با این امکانات باشند؟ چون کم کم موبایل‌ها شبیه موبایل های چینی می شن. البته اونها ۵ یا ۶ اسپیکره بودند، اینها قراره ۵ یا ۶ دوربینه بشن!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)