حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

باتری وان پلاس 6T برابر 3700 میلی آمپر خواهد بود

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

حدودا سه هفته تا رونمایی وان پلاس 6T فرصت باقی است و شایعات یکی پس از دیگری منتشر می شوند. دیشب با انتشار رندرهایی دیدیم که وان پلاس 6T جک ۳.۵ میلی متری صدا ندارد و حالا نوبت به یک شایعه دیگر است. امروز تصویری از باتری وان پلاس ۶ تی منتشر شده که به ما اطلاعات جالبی می دهد. باتری وان پلاس 6T برابر 3700 میلی آمپر خواهد بود و در ادامه با هم درباره آن صحبت خواهیم کرد.

باتری وان پلاس 6T

باتری وان پلاس 6T

همانطور که در تصویر بالا می بینید، باتری وان پلاس 6T حجم 3700 میلی آمپری خواهد داشت. این باتری نسبت به باتری وان پلاس 6 برابر 400 میلی آمپر افزایش داشته است. باتری 3300 میلی آمپری وان پلاس 6 عملکرد خیلی خوبی نداشت و این افزایش حجم 400 میلی آمپری (بیش از 10٪) می تواند کاربران را به عمر باتری بهتر نوید بدهد.

جالب است که روی باتری عنوان شده که فقط با شارژر اصلی وان پلاس شارژ شود و خب البته این یک توصیه ای است که باید همه کاربران آن را درباره موبایل خود جدی بگیرند. جالب است وان پلاس حتی روی باتری خود درج کرده “Designed By OnePlus” و این خود نشان از رسوخ اعتقادات و رفتارهای اپل تا عمق جان اکثر تولیدکننده هاست!

تا کنون درباره وان پلاس 6T می دانیم که حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر آن رسما تایید شده، همچنین رندر جدید وان پلاس 6T دوربین دوگانه را نشان می دهد و در نهایت اینکه وان پلاس 6T با بریدگی نمایشگر قطره ای دیده ای شده است.

نظر شما چیست؟ به وان پلاس 6T امیدوارید؟ دقت کرده اید که در حال حاضر تنها شرکتی که در سال یک پرچمدار ارایه می کند اپل است!؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

یه گوشی خیلی خوب خواهد بود
وانپلاس ۶ باتری خوبی داشت الان بهتر میشه

Shiral

پانصد دلار هم باشه باز میشه ده میلیون?

Naranj

دیگه خوب به مقام انسانیت رسوندن ما رو

Saeed Mohammadipouya

فایده نداره وقتی دگ کسی نمیتونه گوشی بخره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)