حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری وان پلاس 6 مشخص شد، 9 ساعت وبگردی!

نوشته

5 سال قبل | 9 دیدگاه | وان‌پلاس

اجازه بدهید که اینطور آغاز کنیم، بعضی چیزها فول است! عمر باتری 9 ساعتی برای وبگردی یک پرچمدار در سال 2018 از آن دست چیزهاست و هیچ کارش هم نمی شود کرد! عمر باتری وان پلاس 6 مشخص شده و 9 ساعت وبگردی برای آن ثبت می شود که شخصا راضی نیستم! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم اوضاع از چه قرار است.

ما پیش از این در ترنجی و به استناد به تست باتری وان پلاس 6 از Phonearena گفتیم عمر باتری وان پلاس 6 کمتر از وان پلاس 5T بیشتر از گلکسی اس 9 پلاس است. تست عمر باتری Phonearena و تست عمر باتری Gsmarena تفاوت های ویژه ای دارند که هر کدام عملکرد باتری را از نگاه خود ارایه می کنند. امروز عمر باتری وان پلاس 6 از Gsmarena منتشر شده که نتایج زیر در آن وجود دارد:

عمر باتری وان پلاس 6

عمر باتری وان پلاس 6

هر چند در عمر باتری وان پلاس 6 مدت زمان پخش ویدیو وان پلاس 6 حدود 14.5 ساعت است که عملکرد بسیار خوبی است و مدت زمان مکالمه نزدیک به 28 ساعت اما عمر باتری وبگردی حدود 9 ساعت واقعا برای یک پرچمدار با نمایشگر FHD و باتری 3300 میلی آمپری خوب نیست. به صورت کلی نیز امتیاز 76 می توان یک عملکرد متوسط را برای وان پلاس 6 در دیتابیس Gsmarena ثبت کند.

سرعت شارژ شدن وان پلاس 6 اما به لطف شارژر Dash Charge آن بسیار سریع است و 0 تا 100٪ آن در مدت تنها 75 دقیقه شارژ می شود. گفتنی است این شارژر دستگاه شما را با نرخ ثابت شارژ می کند که در 30 دقیقه اول 60٪ آن شارژ خواهد شد. نظر شما درباره عملکرد باتری وان پلاس 6 چیست؟ مثل ما ناامید هستید یا به آن یک فرصت دوباره می دهید؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
s.p.a.r.r.o.w

زمان مکالمه و پخش فیلمش خیلی خوبه ولی چرا اینقدر وبگردیش پایینه!! البته خود وان پلاس گفته بود قراره با اپدیت باتری بهبود پیدا کنه ولی درکل متوسط عمل کرد.
اینم به بقیه پرچمدارای 2018 پیوست که نسبت به نسل قبل تو باتری افت کرده!

ahmad

بنظرم بازم عالیه هر سایتی یه عددی نشون میده وانپلاس۵تی عمرش ۸۲ ساعت بود ولی تو اکثر تستا بهتر از رقبا عمل میکردم و حتی به راحتی اس ۹ پلاس رو با ۸۸ساعت شکست میداد پس زیاد به این اعداد اهمیت ندید مهم عملکردش تو دنیای واقعیه

mostafa3

اونم با صفحه OLED
اگر LCD چی میشد تست باتری شارژی
نسبت به ظرفیت باتری امسال فعلا xz2 و s9 عملکرد خوبی داشتن

Naranj

پی۲۰ پرو بهتر از همه بوده تا الان

ahmad

با اون باتری بایدم اینجوری باشه بنظرم پی ۲۰پرو اصلا بهینه نیست با اون باتری خیلی موفق عمل نکرد

Naranj

در کل بله چون از پردازنده خودش استفاده میکنه باید مچ میبود که مصرف انرزی پایینتری داشته باشه ولی هستند مدلهای دیگه ای که باتری 4000 دارند و به پی20 پرو نمیرسن پس باز هم موفق بوده

BeFair

کم وبگردیش خدایی
صفحه سفید برای مشکل زا شده احتمالا

به نظرم وان پلاس ۶ نتونست موفقیت های وان پلاس ۵T رو تکرار کنه. خیلی انتظارات رو بالا برده بود از این شرکت‌. اما خب چینی است دیگر…

ARMTIN

سونی XZ2 با پنل LCD نسبت به رقبا عملکرد بهتری ارائه کرده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)