حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس 6T با بریدگی نمایشگر قطره ای دیده ای شد

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

حدودا 4 روز پیش بود که رندر جدید وان پلاس 6T دوربین دوگانه را نشان می داد و این جدیدترین شایعه درباره آن است. یکی از پایه ثابت ترین شایعات درباره وان پلاس 6T را می توان بریدگی نمایشگر قطره طور دانست که حالا این جا دوباره تایید می شود. امروز وان پلاس 6T با بریدگی نمایشگر قطره ای دیده ای شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

وان پلاس 6T

وان پلاس 6T

این تصویر وان پلاس 6T است که لو رفته و چند مورد را به ما نشان می دهد. ابتدا توجه کنید که تصویر با ویوو نکس اس ثبت شده است! مشخص نیست این لو رفتن وان پلاس است یا تبلیغ ویوو نکس اس! به هر حال این دو شرکت در واقع باید با هم رقابت کنند. موضوع بعدی حاشیه پایین لبه پایین است اما هنوز تا به اندازه لبه های بقلی شدن، فاصله دارد.

اگر توجه کنید، آیکون قفل روی نمایشگر باز شده است اما انگشتی روی نمایشگر وجود ندارد که اثرانگشت توسط حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر شناسایی شده باشد، بلکه به نظر می رسد این یک راه شناسایی چهره باشد. مطمئنا با این بریدگی نمایشگر قطره طور که فقط جا برای دوربین دارد، نمی توان انتظار تشخیص چهره سه بعدی داشت اما تشخیص چهره های 2 بعدی وان پلاس هم سریع و دوست داشتنی هستند که البته خیلی درجه امنیتی بالایی ندارند. اگر نگران حضور حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر هستید باید بگویم حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر وان پلاس 6T رسما تایید شد.

یک بریدگی نمایشگر قطره طور برای وان پلاس 6T دیده می شود

در پایان هم همان بحث بریدگی نمایشگر است، یک بریدگی نمایشگر قطره طور برای وان پلاس 6T دیده می شود که شبیه به بریدگی نمایشگر اوپو R17 پرو است، دیده می شود. متاسفانه جذاب ترین شایعه وان پلاس 6T یعنی دوربین سه گانه به نظر می رسد که کنسل شده باشد.

نظر شما چیست؟ وان پلاس 6T را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

به نظرم بریدگی قطره ای یه جوریه!
میتونست خیلی بهتر از این باشه

Naranj

این گوشی ۵۵۰ دلار بیشتر نمی ارزه

Milad7

آقاي عطايي ديگه خبري از بررسي هاي تخصصي نيست؟؟؟

Mortazavi

چقدر بریدگی شون عالیه

بدون هیچ چیز اضافه و بسیار کاربردی تر از سایر ناچ ها

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)