حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندری از ال جی وی 40 تنیکیو (LG V40 ThinQ) منتشر شد

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | ال‌جی، شایعات

ما می دانیم که تاریخ معرفی رسمی ال جی وی 40 (LG V40) با دوربین سه گانه مشخص شده و 12 مهرماه شاهد ارایه آن خواهیم بود. همچنین سه هفته پیش در رندهایی با کیفیت ال جی وی 40 (LG V40) را دیدیم. دو هفته هم مشخصات 5 دوربین ال جی وی 40 (LG V40) لو رفت. حالا رندری از نمای جلو ال جی وی 40 تنیکیو (LG V40 ThinQ) منتشر شده است که می تواند جالب باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اگر به تصاویر زمینه جدید آیفون های ۲۰۱۸ دقت کنید، اپل سعی پوشاندن بریدگی نمایشگر و تمرکز بر کم حاشیه بودن لبه پایین دارد. این موضوعی است که هنوز هیچ شرکت دیگری به آن دست پیدا نکرده است اپل می خواهد به خوبی مشخص باشد. اما این چه ارتباطی به مطلب ال جی وی ۴۰ دارد؟ به رندر توجه کنید، به جز بریدگی نمایشگر می توان گفت که حاشیه لبه پایین تقریبا به اندازه حاشیه های لبه راست و چپ است. این نزدیک ترین ارایه به آن چیزی است که اپل سال گذشته به آن دست پیدا کرده بود اما اگر دقیق تر بخواهیم نگاه کنیم این بیشتر شبیه به آیفون تن آر (iPhone Xr) است تا آیفون تن اس (iPhone Xs) چون حاشیه آن نسبتا زیاد است.

به هر حال این جدیدترین رندری است که درباره پرچمدار نیمه دوم سال ۲۰۱۸ ال جی یعنی LG V40 منتشر شده و امیدوار است این شرکت کره ای را به فروش بهتری برساند. از مهم ترین نکات فروش ال جی وی ۴۰ می توان به دوربین اصلی سه گانه با ۳ اپتیک متفاوت (عادی، تله، فوق عریض) اشاره کرد.

نظر شما چیست؟ این ال جی وی ۴۰ خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Naranj

فیک هست چون وی۳۰ الان حاشیه های کناریش از این کمتر هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)