حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

این ال جی وی 40 (LG V40) است؟

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | ال‌جی، برترین‌های ترنجی، شایعات

شاید تنها دلیلی که ال جی هنوز سر پا است را بتوان سهم خوب آن ها از بازار امریکا دانست در غیر این صورت اقبال عمومی به دستگاه های این شرکت که مسیر خاصی را نیز مشخص نکرده اند، آنقدر نیست که بخواهید به آینده روشن خوشبین باشید. سال 2019 قطعا در بخش دوربین می تواند اخبار جذابی برای ما ارایه کند اما هوآوی و ال جی به عنوان اولین برندهای عرضه کننده دوربین دوگانه (همچنان اچ تی سی را به عنوان اولین ترین از یاد نبرید) می خواهند دوربین سه گانه را سریع تر دیگر برندها به بازار ارایه کنند. هر چند در این بین اوپو R17 پرو لقب دومین موبایل دارای دوربین سه گانه را ال جی ربود اما به هر حال عنوان سومی هم بد نیست، اتفاقا ست می شود! بسیار خوب، در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم دقیق به آن چیزی که قرار است ال جی وی 40 (LG V40) باشد.

دو ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم:

ال جی وی ۴۰ با پنج دوربین و دارای بریدگی نمایشگر ارایه می شود

 

بسیار خوب با یک رندر آیفون 8 طور (!) آغاز می کنیم که برشی از آن را برای تصویر اصلی مطلب قرار دادیم، در حقیقت مهم ترین بخش آن را:

ال جی وی 40

ال جی وی 40

خب، چرا گفتیم رندر آیفون 8 طور؟ خب چون از زمانی که اپل موبایل شیشه ای معرفی کرد و این زاویه را برای نشان دادن قاب شیشه ای پشت دستگاه با انعکاس در آن انتخاب کرد، تقریبا همه این کار را می کنند!

موضوع مهم اما این است که دوربین سه گانه روی قاب پشتی تایید می شود که فلاش LED کنار آن و حسگر اثرانگشت پایین این قاب قرار گرفته است. پایین تر از آن هم که نام ال جی وی 40 تینکیو (LG V40 ThinQ) را می بینیم. به نمای جلویی که نگاه کنید بریدگی نمایشگر را می بینیم، همان طراحی ال جی جی 7 که این یک دوربین سلفی دوگانه را شاهد هستیم. به این صورت ال جی وی 40 در مجموع 5 دوربین دارد و شایعه قدیمی آن تایید می شود.

ال جی وی 40 در مجموع 5 دوربین دارد

ال جی وی 40

ال جی وی 40

این نمایشگر LG V40 با اندازه 6.3 اینچی دارای بریدگی ارایه می شود و این می تواند بزرگترین اندازه نمایشگر برای پرچمدارهای ال جی باشد. ابعاد ال جی وی 40 برابر 158.8 در 758 در 7.8 میلی متر است که ضخامت در بخش دوربین سه گانه اصلی با 0.4 میلی متر برآمدگی به 8.2 میلی متر می رسد. ال جی نیز پیش از این در محصولات اخیر خود برآمدگی دوربین نداشت اما به نظر می رسد همانند گلکسی نوت 9 به این موضوع روی آورده باشد.

جک 3.5 میلی متری صدا روی لبه پایین وجود دارد تا نشان دهد کره ای ها اعتقادی به حذف این پورت مفید ندارند. یک بلندگوی تکی روی لبه پایین وجود دارد و به نظر نمی رسد که آن بلندگوی کوچک مکالمه بخواهد بلندگوی دوم باشد. به این صورت در بهترین حالت می توان امیدوار بود که ال جی وی 40 با بلندگیو ویژه ال جی جی 7 ارایه شود!

ال جی وی 40

ال جی وی 40

نظر شما چیست؟ فکر می کنید ال جی وی 40 بتواند پرچمداری باشد که شما را کنجکاو کند؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir Hossein

باید دید مکانیزم دوربین سوم چجوریه.واید وجودش خیلی حیاتیه که خب ال جی داره و کاربردیه.

Genesis

کلا از نرم افزار گوشی های الجی خوشم نمیاد
طراحیش هم که هر نسل عوض میشه
اصالت نداره در طراحی
مثل سونی و سامسونگ و اپل و اچ تی سی

Naranj

اگر همین باشه که خوبه حداقل از وی۳۰ بهتر هست. ناچ هم ریز هست

Quality

من فقط پرچمدار های 2015 الجی رو قبول داشتم هرچند ایرادات سخت افزاری داشتن اما نواوری ها و ویژگی های جالبی داشتن اما متاسفانه در پرچمدار های بعدی اکثرا طراحی خوبی نداشتن و مثل یک برند درجه 2 چینی هرسال طراحی رو عوض میکنه و مسخره تر از قبل میشه! فقط من توی پرچمدار های اخیرش از G6 خوشم اومد که بنظر اشکال خاصی نداشت فقط پردازنده قدیمی داشت

کلا دیگه بعید میدونم الجی موبایل به جایی برسه چون هیچ چیز امید بخشی در این گوشی یا G7 وجود نداشت لااقل از نظر من که اینطور هست تقریبا مثل اچ تی سی که هر دوی این شرکت ها روز به روز دارن ضعیفتر میشن و پرچمدار هاشون دیگه مثل گذشته مطرح نیستن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)