حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل پیکسل 3 با دوربین سلفی دوگانه دارای دیافراگم متغیر و باتری 2915 میلی آمپری دیده شد

نوشته

5 سال قبل | 9 دیدگاه | شایعات، گوگل

شایعات بسیار زیادی از پیکسل 3 ایکس ال (Pixel 3 XL)‌ شنیدیم که دیگر در حقیقت از شایعه گذشته و به ابر افشاگری گوگل پیکسل 3 ایکس ال (Pixel 3 XL) رسیده است! پیکسل 3 آنقدر کم شایعه بود که حتی تصور می شد نباشد اما امروز شایعه ای پر و پیمان از آن منتشر شد و می گوید گوگل پیکسل 3 با دوربین سلفی دوگانه دارای دیافراگم متغیر و باتری 2915 میلی آمپری دیده شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره Pixel 3 صحبت کنیم.

اول از همه به تصویر اصلی مطلب نگاه کنید، این پیکسل 3 (Pixel 3) است. بدون بریدگی نمایشگر، 5.5 اینچی با نسبت تصویر 18:9 و رزلوشن FHD+ که سعی می کند ادای کم حاشیه ها را در بیاورد (!) اما چون بلندگوی استریو واقعی همسان در لبه جلو دارد و دوربین سلفی آن دوگانه و با قابلیت دیافراگم متغیر است هم باز دلیل نمی شود اینقدر حاشیه داشته باشد! با تمام این ها نمای جلوی پیکسل 3 کاملا قابل هضم تر از پیکسل 3 ایکس ال است، نمی دانم چقدر با من هم عقیده هستید در این زمینه.

این قاب پشتی پیکسل 3 (Pixel 3) است. همانطورکه می بینید همان طراحی مشابه پیکسل 3 ایکس ال اینجا هم وجود دارد که هر دو شبیه به پیکسل 2 هستند با این تفاوت که مرز دو نمای متفاوت از قاب پشتی (که هنوز کاملا جنس بدنه مشخص نیست چون می دانیم از شارژ وایرلس پشتیبانی می کند نمی تواند بخش پایینی فلز باشد) با گوشه های گرد جدا شده است.

دوربین اصلی پیکسل 3 هم تکی است اما دوربین سلفی آن دوگانه خواهد بود. این راهبردی است که سامسونگ با گلکسی A8 پیش گرفت اما فکر نمی کنم نسل بعدی نیز با همین فرمان پیش برود. به همین دلیل فکر می کنم پیکسل 4 چنین راهبردی نداشته باشد مگر اینکه چقدر کاربران این فناوری را چقدر بپسندند.

درباره دوربین سلفی بنا بر اطلاعات بنچمارک نرم افزار اعلام مشخصات سخت افزاری گفته می شود که دیافراگم متغیر دوگانه وجود دارد. این موضوع پیش از این در دوربین اصلی گلکسی اس 9 وجود داشت و سپس در Oppo R17 Pro نیز ارایه شد.

درباره دیافراگم دوگانه دوربین سلفی پیکسل 3 گفته می شود دو حالت f/1.8 و f/2.2 وجود خواهد داشت. ما می گوییم این نمی تواند صحیح باشد که ما تصور کنیم دوربین جلو دیافراگم دوگانه دارد بلکه می تواند دو دیافراگم برای دو دوربین باشد. دلیل ما این است که اگر قرار بود دیافراگم دوگانه وجود داشته باشد قطعا در پیکسل 3 ایکس ال هم همینطور بود و آن دستگاه تمام مشخصاتش لو رفته و در دست افراد مختلفی بوده و حتی ما نمونه دوربین آن را دیده ایم، قاعدتا باید سرنخی کوچک از این موضوع به ما می داد، اینطور نیست؟

هر چند در این بنچمارک اطلاعات هر دوربین را مجزا نوشته است و همین باعث می شود تنها موضوعی که در مراسم گوگل برای ما پاسخی داشته باشد، همین سوال باشد! رزلوشن دوربین دوگانه سلفی پیکسل 3 برابر 8 و دوربین اصلی احتمالا 12 مگاپیکسل است.

باتری پیکسل 3 برابر 2915 میلی آمپر عنوان می شود که کمی از نسل قبلی بیشتر در نظر گرفته شده است (2700 در مقابل 2915 میلی آمپر). طبق جدیدترین اطلاعات لو رفته می دانیم که پیکسل 3 ایکس ال (Pixel 3 XL) و پیکسل 3 تاریخ 17 مهرماه معرفی می شوند و تا آن روز باشد منتظر بمانیم.

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
REZA

این قشنگ تره،و بنظرم اسپیکراش بهترین جا هستن

ARMTIN

پیکسل 3 و پیکسل 3 xl پشت هر دو کاملا از جنس شیشه هست
احتمالا شیشه در قسمت بالا سطح براقی داره و در قسمت پایین
سطح کاملا مات هست
.
.
.
بنظرم گوگل به طراحی پشت سری پیکسل وفادار و از طرفی به شارژر بی سیم علاقمند هست …. و
به ناچار طراحان گوگل قسمت فلز پشت پیکسل ها 2018 رو حذف و با شیشه جایگزین کردند و برای اینکه همچنان « ظاهر و حس فلز » به کاربرها منتقل قسمت پایین مات کردند

Quality

آقای ع ط ا ی ی لطفا این خبر رو پوشش بدین

بر طبق بررسی های Strategy Analytics صفحه نمایش XZ3 بهترین صفحه نمایش در موبایل ها با اختلاف زیاد هست در زمینه هایی مثل روشنایی ، کنتراست ، شارژ بودن تصویر ، شفافیت و وضوح تصویر و رنگ های نزدیک به واقعیت تونسته بهترین باشه

https://www.sonymobile.com/global-en/legal/testresults/xperia-xz3/

Naranj

حتما بهتر از xz2 هست و کاش دیگه کنار نذاره اولد رو ولی این ادعا فقط در سایت سونی شده که خب مقداری مشخصه!
چون پنل این گوشی p oled هست که نه تنها در سطح سوپر امولد نبوده بلکه گاها مشکلات عجیبی هم داشته و بنظر نباید به این سرعت نتنها رفع شده باشه که بهترین هم شده باشه.کمی صبر میکنیم و منتظر بررسی منابع مستقل میشیم

Quality

به اینکه P OLED هست ربطی نداره
توی همین بررسی گوشی الجی با P-OLED هست اما امتیازش خیلی پایینتر بوده!

در ضمن P-OLED اسمی هست که الجی استفاده میکنه و سامسونگ از Amoled اما در عمل خیلی تفاوتی ندارن و Amoled ها هم در اصل پلاستیکی هستن که قابلیت خم شدن دارن! خیلی درگیر اسم ها نباشید و منتظر عملکرد باشید
این P-OLED رو هم برای سونی زده نه شرکت های دیگه که خودشون صفحه نمایش نمیزنن! سونی جزو 3 تولید کننده برتر تلوزیون در جهانه و با بقیه خیلی فرق داره و جنس آشغال نمیخره

Quality

آقای سینا عطایی پوشش نمیدین؟

saman1670

درباره حاشیش من مخالفم،و مناسب می دونم و حتی در حده رقبای بدون ناچ می دونم.
درباره دیافراگم،خوب اگر اون جوری بخوایم فکر کنیم،یعنی یه لنز تله هستش و یه لنز عادی.خوب من حس می کنم خیلی تصمیم احمقانه ایه.آخه به شخصه توی سلفی واید خیلی بیشتر لازم دارم تا تله.فکر می کنم بیشتر مردمم همین باشن که مونوپاد دستشون می گیرن.و در کل،من حس می کنم قراره F1.8 لنز اصلی باشه و وایده و اگرم کسی خواست بوکه بگیره،با دوربین دوم می تونه دیافراگمو بذاره روی 2.2 و بوکه بگیره.درسته دیافراگم همه چیز نیست،ولی خیلی موثره.و همچنین این که این درز دهنده اومده دقیقا دوربین سلفی اول و دومو گذاشته،من حس می کنم مهر تاییدی بر این حرفه،چون اگر شایعات سابق درست بود که دیگه اسکرین شات دوباره نمی ذاشت و اگرم این غلطه،اصن این اسکرینو نمی ذاشت.در کل،باید صبر کرد و دید که چی می شه.

قطعا دیافراگم دوگانه نداره. چون دیافراگم دوگانه بین ۱.۸ و ۲.۲ کار بیهوده ای هست. باید بازه بیشتر باشه که این تغییر دیافراگم معنی داشته باشه. مثل سامسونگ‌ ‌که بین ۱.۵ و ۲.۴ سوییچ میکنه. اختلاف F بین ۱.۸ تا ۲.۲ خیلی کمه و ارزش نداره بخوای این اختلاف کم رو دوگانه کنی.

راستی آقای عطا.یی اون فرورفتگی پشت XZ3 معلوم نشد برای چیه؟ من میگم شاید کلا برای قشنگی بوده و کاربرد خاصی نداشته.

آقای عطایی ☝️

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)